carma Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Vedkommende sa at h*n var på bunnen av seg selv. Ja, og? Jeg skjønner ikke hva det er å diskutere, jeg ) Jeg svarte på innlegget og gav det rådet som var mest innlysende å gi. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Ja, og? Jeg skjønner ikke hva det er å diskutere, jeg ) Jeg svarte på innlegget og gav det rådet som var mest innlysende å gi. Jeg får ikke tak i hvorfor du synes den ordbruken i det første innlegget er viktig. Et menneske ber om råd og refererer i et annet innlegg til at en psykolog har brukt disse ordene. Har ikke du lest det innlegget? 0 Siter
carma Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Jeg får ikke tak i hvorfor du synes den ordbruken i det første innlegget er viktig. Et menneske ber om råd og refererer i et annet innlegg til at en psykolog har brukt disse ordene. Har ikke du lest det innlegget? Joda, jeg leste det innlegget - som ble skrevet en godt stund etter at jeg gav mitt svar. At en psykolog har formulert noe betyr ikke for meg at det dermed sagt er riktig. Ha en god natt ) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Joda, jeg leste det innlegget - som ble skrevet en godt stund etter at jeg gav mitt svar. At en psykolog har formulert noe betyr ikke for meg at det dermed sagt er riktig. Ha en god natt ) Det er ikke snakk om riktig eller galt her God natt 0 Siter
Sør Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Det er ikke snakk om riktig eller galt her God natt Hvis det ikke er snakk om "riktig eller galt", hvordan kan du da kritisere Carma? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Hvis det ikke er snakk om "riktig eller galt", hvordan kan du da kritisere Carma? Med vennlig hilsen Jeg prøvde ikke å kritisere henne, men forstå hva hun reagerte på. 0 Siter
Anki Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Jeg tror egentlig at du forsto hva jeg mente, og ikke trenger å være spydig. Jeg tok ikke carma var spydig mot deg i innlegget, syns hun ga deg et godt råd. Men jeg syns at du overreagerte veldig nå... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.