Gå til innhold

Hvem er herinne fortsatt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest bebba

Jeg har leseuke. Skal til frisøren og så skal jeg sende noen jobbsøknader.

Så det er ingen fare at jeg ikke ligger under dyna, enda.

Spes.ped. er sikkert spennende.

Hva skriver du om?

Jeg skriver om tilpasset opplæring for minoritetselever med norsk som andre språk. Har gjort en observasjon på en ungdomsskole, hvor jeg jobbet for en stund siden. Skriver nå om muligheter for forandringer i undervisningsopplegget.

Uff, håper ikke du kutter ut helt å være her eller på nattprat da, for du er ei superkoselig jente :)

Nattprat er jeg fiks ferdig med. Kommer jeg innom der, så er det noe merkelig som har skjedd med meg. Der sluttet jeg å dukke opp den dagen jeg og ungene fikk drapstrusler fra en psykling.

Drapstrusler?? Fy faen..såpass? Håper at du har anmeldt det.

*klem*

Nei, anmeldte det ikke. Fyren var ikke stabil i det hele tatt. Du var der forresten du og da de kom, men det er mulig jeg fikk dem på pm. Husker ikke helt... vi var flere som ignorerte vedkommende etter hvert, men jeg syntes det var skikkelig ubehagelig da jeg fikk høre fremgangsmåten for å partere ungene...

Nei, anmeldte det ikke. Fyren var ikke stabil i det hele tatt. Du var der forresten du og da de kom, men det er mulig jeg fikk dem på pm. Husker ikke helt... vi var flere som ignorerte vedkommende etter hvert, men jeg syntes det var skikkelig ubehagelig da jeg fikk høre fremgangsmåten for å partere ungene...

Var det en 'innslenger', eller et kjent nick, Line?

Å herregud....fullstendig syke mennesker ... Klarer ikke å fatte hvem det er snakk om jeg da. Håper ikke det er noen av de faste der .. vil liksom ikke tro at jeg kjenner noen som er så til de grenser ondskapsfulle og jævlige..

Annonse

Å herregud....fullstendig syke mennesker ... Klarer ikke å fatte hvem det er snakk om jeg da. Håper ikke det er noen av de faste der .. vil liksom ikke tro at jeg kjenner noen som er så til de grenser ondskapsfulle og jævlige..

Han var der ganske ofte før ja, men aner ikke om han er der lenger. Det håper jeg virkelig ikke...

Han var der ganske ofte før ja, men aner ikke om han er der lenger. Det håper jeg virkelig ikke...

*grøss* Nå kjenner jeg ubehag her, merker jeg. Er jo endel på nattprat, i hvert fall i perioder, og ville aldri trodd at noen sånne psykoer vanket der.. Men for all del, jeg tror deg, jeg bare blir skremt av at sånne folk vanker der uten at man vet hvem det er.

Hadde vært fint å få vite hvem vi tror godt om der inne som ikke er riktig klok...

Men det hadde kanskje vært fint å si fra til en moderator, sånn at de kan være litt på vakt?

*grøss* Nå kjenner jeg ubehag her, merker jeg. Er jo endel på nattprat, i hvert fall i perioder, og ville aldri trodd at noen sånne psykoer vanket der.. Men for all del, jeg tror deg, jeg bare blir skremt av at sånne folk vanker der uten at man vet hvem det er.

Things aren't always what they seem...

Hadde vært fint å få vite hvem vi tror godt om der inne som ikke er riktig klok...

Men det hadde kanskje vært fint å si fra til en moderator, sånn at de kan være litt på vakt?

Helt enig! De som styrer nattprat burde få vite om det så personen hadde blitt hivd ut. Sånne idioter trenger vi ikke der..!

Sing vet hvem det er snakk om. Vet som sagt ikke om vedkommende oppholder seg der lenger, for såvidt jeg fikk med meg, så ble det jobbet med å få til en full utestengelse.

Hils alle gamle der inne fra meg da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...