Gå til innhold

Hvem er herinne fortsatt?

Anbefalte innlegg

Helt enig! De som styrer nattprat burde få vite om det så personen hadde blitt hivd ut. Sånne idioter trenger vi ikke der..!

Sing vet det som sagt, og det gjorde du og en gang i tida. Fortalte deg det en gang, husker jeg. Men det er uansett ikke viktig... om dere ikke har merket mer til ham, er han nok ikke der lenger. Han utmerker seg veldig, for å si det sånn.

Fortsetter under...

Sing vet hvem det er snakk om. Vet som sagt ikke om vedkommende oppholder seg der lenger, for såvidt jeg fikk med meg, så ble det jobbet med å få til en full utestengelse.

Hils alle gamle der inne fra meg da.

Jepp, skal det..

Fint at singu vet hvem det dreier seg om!

Lykke til uansett!

Sing vet det som sagt, og det gjorde du og en gang i tida. Fortalte deg det en gang, husker jeg. Men det er uansett ikke viktig... om dere ikke har merket mer til ham, er han nok ikke der lenger. Han utmerker seg veldig, for å si det sånn.

*kjempenysgjerrig*

:o/

Nå begynte jeg i hvert fall å tenke her. Tror jeg aner hvem du tenker på ja, i så fall er ikke personen der lenger. Men syns det er helt utrolig at jeg ikke husker at du har fortalt meg det ..det frustrerer meg, for vanligvis husker jeg det godt når folk oppfører seg som jævler..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...