Line Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Helt enig! De som styrer nattprat burde få vite om det så personen hadde blitt hivd ut. Sånne idioter trenger vi ikke der..! Sing vet det som sagt, og det gjorde du og en gang i tida. Fortalte deg det en gang, husker jeg. Men det er uansett ikke viktig... om dere ikke har merket mer til ham, er han nok ikke der lenger. Han utmerker seg veldig, for å si det sånn. 0 Siter
huufsa Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Sing vet hvem det er snakk om. Vet som sagt ikke om vedkommende oppholder seg der lenger, for såvidt jeg fikk med meg, så ble det jobbet med å få til en full utestengelse. Hils alle gamle der inne fra meg da. Jepp, skal det.. Fint at singu vet hvem det dreier seg om! Lykke til uansett! 0 Siter
huufsa Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Sing vet det som sagt, og det gjorde du og en gang i tida. Fortalte deg det en gang, husker jeg. Men det er uansett ikke viktig... om dere ikke har merket mer til ham, er han nok ikke der lenger. Han utmerker seg veldig, for å si det sånn. *kjempenysgjerrig* :o/ 0 Siter
Anki Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Sing vet det som sagt, og det gjorde du og en gang i tida. Fortalte deg det en gang, husker jeg. Men det er uansett ikke viktig... om dere ikke har merket mer til ham, er han nok ikke der lenger. Han utmerker seg veldig, for å si det sånn. Nå begynte jeg i hvert fall å tenke her. Tror jeg aner hvem du tenker på ja, i så fall er ikke personen der lenger. Men syns det er helt utrolig at jeg ikke husker at du har fortalt meg det ..det frustrerer meg, for vanligvis husker jeg det godt når folk oppfører seg som jævler.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.