Gå til innhold

Bør korset i flagget vårt bort?

Anbefalte innlegg

petter smart

For en stund siden var det en sak i media om en tegning av en gris som var hengt opp på et norsk sykehus. Dette provoserte muslimer da de anser grisen som et skittent dyr. Av hensyn til muslimene ble tegningen tatt ned.

Men når vil de kreve at korset i flagget vårt skal bort? Det symboliserer jo deres motstandere i alle år, de kristne. Bare tenkt på korsfarere og religionskriger.

Når vil de kreve at korset fjernes fordi det støter dem? Vi må jo ta hensyn til våre nye landsmenn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105607-b%C3%B8r-korset-i-flagget-v%C3%A5rt-bort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høne I Frikassè

Det som bekymrer meg, er den dagen de begynner å demonstrere på Rema 1000 oppunder juletider fordi de føler seg krenket av den nydelige marsipangrisen, lett antrukket i en sjokoladepyjamas.

Jeg blir helt piss forbanna på helvetes hore-muslimer. Jeg HATER muslimer. De vil bare vondt her i verden. Og ja - jeg generaliserer. En muslim kan godt være snill, men hans overbevisning når det gjelder tro vil alltid være den samme enten du snakker med broren eller fetter'n.

Gjest selje

Det som bekymrer meg, er den dagen de begynner å demonstrere på Rema 1000 oppunder juletider fordi de føler seg krenket av den nydelige marsipangrisen, lett antrukket i en sjokoladepyjamas.

Jeg blir helt piss forbanna på helvetes hore-muslimer. Jeg HATER muslimer. De vil bare vondt her i verden. Og ja - jeg generaliserer. En muslim kan godt være snill, men hans overbevisning når det gjelder tro vil alltid være den samme enten du snakker med broren eller fetter'n.

Hmm, horemuslim. Det lurer jeg på hva er.

Forøvrig minner jeg om en av våre store avdøde, Arnulf Øverland, som skrev "stryk kristenkorset av vort flag og heis det rent og rødt".

Han var ikke hore, engang.

For min egen del liker jeg flagget som det er. Men vulgærrasisme av den sorten som oppsto med denne tråden, syns jeg derimot er helt lavmål.

Høne I Frikassè

Hmm, horemuslim. Det lurer jeg på hva er.

Forøvrig minner jeg om en av våre store avdøde, Arnulf Øverland, som skrev "stryk kristenkorset av vort flag og heis det rent og rødt".

Han var ikke hore, engang.

For min egen del liker jeg flagget som det er. Men vulgærrasisme av den sorten som oppsto med denne tråden, syns jeg derimot er helt lavmål.

Kunne ikke vært mer enig.

Jeg trekker herved min vulærrasisme tilbake. Det var en glipp i en ellers så irritert sfære.

Bare pass deg, snart kommer Sør og tar deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...