Gå til innhold

Vondt i nyrene - kan umulig være godt tegn?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Uff... er en sykehusgjenganger og hater det! jeg kan ikke fordra sykehus eller legebesøk, men nå har jeg alså kjempevondt i ryggen der lungene er. Er alltid noe gæli med meg! : ( Har bindevevsykdom, og dårlig immunforsvar så drar på men all dritt man kan få.

Har hatt nyrebetennelse før, og måtte ta biopsi av nyrene - noe jeg helst ikke vil oppleve igjen! Vondt vondt vondt! Så lå jeg inne i 14 dager, og holdt påå bli sinnsyk! Da hadde ejg ikke feber eller vondt. Er ikke dårlig nå heller, men kjenner at det gjør vondt. Når jeg drakk på 17. mai kjente jeg det skikkelig! Og i går (dagen derpå). Kjenner det fortsatt i dag, og blir jo litt bekymra da! Noen som har hatt nyrebetennelse, og er dette tegn på nyrebetennelse? Hva ellers kan det være galt?

Skal til legen da, men kan jeg vente litt eller bør ejg dra emd en gang? Uff.. hater prøver, sykehus osv. så har veldig lite lyst!

Fortsetter under...

Nyrebetennelse er jo en ganske alvorlig og vond sykdom - så lenge du har hatt det før og er disponert for det hadde jeg villet dratt til legen fort som svint. Hvertfall ringt de. VIl jo tro at hvis du faktisk har det så er det viktig å få behandling raskt - hvis du ikke har det så er det jo greit å få vite det også.

Jeg har også en bindevevssykdom som jeg sliter litt med, SLE, er det det du har?

Jeg kjenner av og til at jeg har vondt i nyrene og i lungene, men ikke i ryggen. Dette er vel tegn på at bindevevet har infeksjoner, så det er sikkert ikke unormalt. Men selvsagt, gå til legen hvis smertene er store. Man kan jo aldri vite.

Gjest Pricilla

Jeg har også en bindevevssykdom som jeg sliter litt med, SLE, er det det du har?

Jeg kjenner av og til at jeg har vondt i nyrene og i lungene, men ikke i ryggen. Dette er vel tegn på at bindevevet har infeksjoner, så det er sikkert ikke unormalt. Men selvsagt, gå til legen hvis smertene er store. Man kan jo aldri vite.

Hei! Har SLE jeg og.. Dette er IKKE betent bindevev - kjenner sykdommen såpass godt nå at jeg veit hva som er hva.. Er vondi I nyrene.

Venter på at legen min skal ringe meg tilbake, så får jeg vel ta noen prøver å se hva det er.. : ) trenger ikke være nyrebetennelse heller, men vondt er det!

Hvor lenge har du hatt diagnosen? Jeg har hatt den i 6 år... Og har gjennomgått mye dritt pga den dritten der! : ( men men.. man må jo bare gjøre det ebste ut av det da.

Hei! Har SLE jeg og.. Dette er IKKE betent bindevev - kjenner sykdommen såpass godt nå at jeg veit hva som er hva.. Er vondi I nyrene.

Venter på at legen min skal ringe meg tilbake, så får jeg vel ta noen prøver å se hva det er.. : ) trenger ikke være nyrebetennelse heller, men vondt er det!

Hvor lenge har du hatt diagnosen? Jeg har hatt den i 6 år... Og har gjennomgått mye dritt pga den dritten der! : ( men men.. man må jo bare gjøre det ebste ut av det da.

Hei igjen,

Jeg har hatt diagnosen siden i 1995. Høres ut som du har hatt flere plager enn jeg har... er ganske stabil for tiden. Det mest seriøse jeg har opplevd i forbindelse med dette er like i forkant av da jeg fikk diagnosen. Jeg hadde en blodpropp i hjernen som lammet talesenteret mitt en kort periode. Det var da jeg ble innlagt for å finne ut av hva som feilet meg.

Ønsker deg lykke til videre!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...