Gå til innhold

Samboern min har overført penger, men de kommer ikke!

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Samboern min overførte noen 1000 fra sin konto (Sparebank 1) på nettbanken sin til min konto (postbanken) på torsdag kl. 10.45. Dette har han gjort mange ganger før, og pengene har kommet inn samme dag.

Nå har de ikke kommet, og han har ringt banken sin og spurt om de er trukket og det er de.. Feil kontonumemr tennkerd ere sikkert, men det er det ikke! Jeg har til og med sjekka det sjøl!

Hva kan ha skjedd og hva gjør jeg nå? Var ikke så liten sum heller... : ( HVIS de ikke er inne til i morgen, hva gjør ejg da? hvem skal vi ringe? Hans bank? Min? HJELP!! Hilsen snart blakk...

Fortsetter under...

Gjest m@llie

Dere har ikke samme bank, da tar det lengere tid.

Torsdag sendt han penger og da skulle de vært inne fredagen eller lørdag. Lørdag var fridag, søndag likeså..kan det være det? Har ikke fått penger jeg heller skjønner du! så da tenker jeg det kan være alle disse fridagene

Gjest Pricilla

Sikker på at han har dekning på kontoen?

Selvfølgelig har han penger på kontoen, ellers får man ikke overført fra nettbank! Han har ikke bank i Oslo, så får ikke gått og tatt ut, ikke har han kort hekller - derfor overfører han til meg. Og nå har jeg lånt han masse penger, siden han skulle overføre.

De har ikke kommet ennå! Og som sagt har han gjort dette mange ganger før uten noe problem, da har jeg fått det samme dag! Så har ikke tatt flere dager, ikke En engang! Og nå er det gått fem dager.. Liker ikke dette!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...