Gjest Pricilla Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Samboern min overførte noen 1000 fra sin konto (Sparebank 1) på nettbanken sin til min konto (postbanken) på torsdag kl. 10.45. Dette har han gjort mange ganger før, og pengene har kommet inn samme dag. Nå har de ikke kommet, og han har ringt banken sin og spurt om de er trukket og det er de.. Feil kontonumemr tennkerd ere sikkert, men det er det ikke! Jeg har til og med sjekka det sjøl! Hva kan ha skjedd og hva gjør jeg nå? Var ikke så liten sum heller... : ( HVIS de ikke er inne til i morgen, hva gjør ejg da? hvem skal vi ringe? Hans bank? Min? HJELP!! Hilsen snart blakk... 0 Siter
mrxx Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Er kontonumeret ditt riktig som du sier, så er ikke dette noe problem bortsett fra at du kan risikere å gå blakk lenger enn du ønsker. Pengene kommer garantert frem, skal du se. 0 Siter
Gjest soldier Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Sikker på at han har dekning på kontoen? 0 Siter
Gjest m@llie Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Dere har ikke samme bank, da tar det lengere tid. Torsdag sendt han penger og da skulle de vært inne fredagen eller lørdag. Lørdag var fridag, søndag likeså..kan det være det? Har ikke fått penger jeg heller skjønner du! så da tenker jeg det kan være alle disse fridagene 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Sikker på at han har dekning på kontoen? Selvfølgelig har han penger på kontoen, ellers får man ikke overført fra nettbank! Han har ikke bank i Oslo, så får ikke gått og tatt ut, ikke har han kort hekller - derfor overfører han til meg. Og nå har jeg lånt han masse penger, siden han skulle overføre. De har ikke kommet ennå! Og som sagt har han gjort dette mange ganger før uten noe problem, da har jeg fått det samme dag! Så har ikke tatt flere dager, ikke En engang! Og nå er det gått fem dager.. Liker ikke dette! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.