Soria Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Driver og rydder i skuffer og skap for å kvitte meg med alt som kan kastes fordi jeg skal flytte snart. Fy flate hvor mye rask en gjemmer på. Tør ikke tenke på hva jeg finner når jeg beveger meg opp på loftet :-) 0 Siter
flisa Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Det er så deilig ETTERPÅ! :-) Hvor skal du flytte da? - Jeg mangler flyttemelding! *s* 0 Siter
Soria Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Skrevet 19. mai 2003 Det er så deilig ETTERPÅ! :-) Hvor skal du flytte da? - Jeg mangler flyttemelding! *s* Den kommer :-) Jeg skal ikke flytte så langt. Bare ti mil. 0 Siter
flisa Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Den kommer :-) Jeg skal ikke flytte så langt. Bare ti mil. Nuvel....:-) 10 mil der oppe gjør vel ikke store forskjellen, nei! hehe, - det kan jo være opp eller ned en fjellside f.eks.... Men det er deilig å få kasta litt gammal historie! Utrolig noen ganger, jeg tror mye skrot VOKSER fram fra veggene. 0 Siter
Soria Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Skrevet 19. mai 2003 Nuvel....:-) 10 mil der oppe gjør vel ikke store forskjellen, nei! hehe, - det kan jo være opp eller ned en fjellside f.eks.... Men det er deilig å få kasta litt gammal historie! Utrolig noen ganger, jeg tror mye skrot VOKSER fram fra veggene. For ikke å snakke om alt rotet som kommer via postkassen. Hva gjør jeg f.eks med kvitteringer fra -98? Kastet et helt nett med gamle kvitteringer, julekort og diverse, og det var bare fra en skuff *s* Ikke rart det er fullt overalt her :-) 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 For ikke å snakke om alt rotet som kommer via postkassen. Hva gjør jeg f.eks med kvitteringer fra -98? Kastet et helt nett med gamle kvitteringer, julekort og diverse, og det var bare fra en skuff *s* Ikke rart det er fullt overalt her :-) http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1688062 var der jeg også :-) 0 Siter
flisa Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 For ikke å snakke om alt rotet som kommer via postkassen. Hva gjør jeg f.eks med kvitteringer fra -98? Kastet et helt nett med gamle kvitteringer, julekort og diverse, og det var bare fra en skuff *s* Ikke rart det er fullt overalt her :-) Etter jeg leste boken til han "nytt-på-nytt"-fyren, så har jeg faktisk skjønt litt mer Den anbefales! 0 Siter
Soria Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Skrevet 19. mai 2003 Etter jeg leste boken til han "nytt-på-nytt"-fyren, så har jeg faktisk skjønt litt mer Den anbefales! Hvilken bok. Er det Knut Nærum du mener? Han er utrolig morsom. 0 Siter
flisa Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Hvilken bok. Er det Knut Nærum du mener? Han er utrolig morsom. Nei - han her: http://www.hverdag.no/butikk/bokside.asp?isbn=8248902498 Den ANBEFALES! 0 Siter
Soria Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Skrevet 19. mai 2003 Nei - han her: http://www.hverdag.no/butikk/bokside.asp?isbn=8248902498 Den ANBEFALES! Han er morsom han også, og pen :-) Boken er bestilt :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Jeg holder på å ta loftet nå, tar et par kasser i gangene. Noen som har bruk for H&Ms høstkatalog fra 1996? ;o) 0 Siter
birdie Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Ahhh, jeg sendte nettopp to store billass på loppemarked, og jeg skal ikke flytte en gang!! *glise bredt* 0 Siter
Soria Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Skrevet 20. mai 2003 Jeg holder på å ta loftet nå, tar et par kasser i gangene. Noen som har bruk for H&Ms høstkatalog fra 1996? ;o) He he :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.