stjernestøv Skrevet 45 minutter siden Forfatter Skrevet 45 minutter siden Medmenneske skrev (12 minutter siden): Jeg har rotfylt mange ganger. Første gang som tenåring. Og det har aldri gjort vondt. Det tar bare litt tid. Jeg heier på deg 😊 Ok har vel gjort det før jeg og men husker ikke hvordan det var, det siste jeg vil nå er å rotfylle. Jo takk 0 Siter
Medmenneske Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): Ok har vel gjort det før jeg og men husker ikke hvordan det var, det siste jeg vil nå er å rotfylle. Jo takk Jeg gjorde det så sent som i fjor, og jeg kjente ingen smerte. Det er bedre å gjøre det nå enn å vente til du får en smertefull tannpine. Du kommer sannsynligvis ikke utenom rotfylling eller trekking uansett. https://tanntunet.no/behandlinger/rotfyllinger/rotfylling/ 0 Siter
Musikk Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden Sprøyten er🥲går fort over! ikke tenk på den! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30 minutter siden Forfatter Skrevet 30 minutter siden Medmenneske skrev (7 minutter siden): Jeg gjorde det så sent som i fjor, og jeg kjente ingen smerte. Det er bedre å gjøre det nå enn å vente til du får en smertefull tannpine. Du kommer sannsynligvis ikke utenom rotfylling eller trekking uansett. https://tanntunet.no/behandlinger/rotfyllinger/rotfylling/ Ok, satser på at det går bra med meg og da. Jeg ville trekke men en tannlege sa jeg måtte rotfylle. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29 minutter siden Forfatter Skrevet 29 minutter siden Musikk skrev (1 minutt siden): Sprøyten er🥲går fort over! ikke tenk på den! Tror det går greit med sprøyten. 1 Siter
Medmenneske Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden stjernestøv skrev (5 minutter siden): Ok, satser på at det går bra med meg og da. Jeg ville trekke men en tannlege sa jeg måtte rotfylle. Hvorfor måtte du rotfylle og ikke trekke? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18 minutter siden Forfatter Skrevet 18 minutter siden Medmenneske skrev (3 minutter siden): Hvorfor måtte du rotfylle og ikke trekke? Han sa jeg trenger den tannen og det er jo sant for den ved siden av er vekke, han sa og jeg får det gratis og derfor må gjøre det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.