Gå til innhold

Rotfylling.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Må reise ca tre timer på tirsdag for å rotfylle men mannen er med meg da og kjører, jeg må nok ta vival og det er i kronen jeg har. Tannlegen her sa jeg måtte bort der to ganger og jeg har tannlegeskrekk og er flau over tennene mine, har du rotfylt? Tok det lang tid? 

Hva om jeg bare avbestiller? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skulle egentlig vært i juli men avbestilte da for skrekken tok meg og nå er jeg her igjen. Akkurat nå som jeg har nok å styre med og, det er et styr med de tennene. Ligge der å gape og hele atmosfæren, har jo ikke vondt. 

Endret av stjernestøv
Skrevet

Det må gjøres. Du kan like gjerne gjøre det nå, du får like mye angst før neste gang. 

Skrevet
ISW skrev (Akkurat nå):

Det må gjøres. Du kan like gjerne gjøre det nå, du får like mye angst før neste gang. 

Ja fikk jo ikke lov å trekke den som jeg ville, jo det er sant det. Blir jo like gale neste gang. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja fikk jo ikke lov å trekke den som jeg ville, jo det er sant det. Blir jo like gale neste gang. 

Bedre å rotfylle den enn å trekke den. Du får bedøvelse og merker veldig lite av det.

Skrevet
ISW skrev (3 minutter siden):

Bedre å rotfylle den enn å trekke den. Du får bedøvelse og merker veldig lite av det.

Jo men fortere gjort å trekke den men tanna ved siden av har jo forsvunnet og, blir jo tannløs da uff. Håper du har rett i at jeg merker lite til det, skal på en klinikk der de er vant til tannlegeskrekk og folk som har blitt torturert. Må vel bare holde ut i stolen. 

Skrevet

Tenk på alt det du har vært gjennom dette året. Jeg har tro på at du kommer deg gjennom dette også. Tenk så bra det blir når dette er ferdig. 

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (4 minutter siden):

Tenk på alt det du har vært gjennom dette året. Jeg har tro på at du kommer deg gjennom dette også. Tenk så bra det blir når dette er ferdig. 

Jo sant det og takk for det, tror bare jeg må bort der to ganger. 

Ikkeanonymnok
Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Jo sant det og takk for det, tror bare jeg må bort der to ganger. 

To ganger også er det over. Dette klarer du. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...