stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Må reise ca tre timer på tirsdag for å rotfylle men mannen er med meg da og kjører, jeg må nok ta vival og det er i kronen jeg har. Tannlegen her sa jeg måtte bort der to ganger og jeg har tannlegeskrekk og er flau over tennene mine, har du rotfylt? Tok det lang tid? Hva om jeg bare avbestiller? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 53 minutter siden Forfatter Skrevet 53 minutter siden (endret) Skulle egentlig vært i juli men avbestilte da for skrekken tok meg og nå er jeg her igjen. Akkurat nå som jeg har nok å styre med og, det er et styr med de tennene. Ligge der å gape og hele atmosfæren, har jo ikke vondt. Endret 50 minutter siden av stjernestøv 0 Siter
ISW Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden Det må gjøres. Du kan like gjerne gjøre det nå, du får like mye angst før neste gang. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 48 minutter siden Forfatter Skrevet 48 minutter siden ISW skrev (Akkurat nå): Det må gjøres. Du kan like gjerne gjøre det nå, du får like mye angst før neste gang. Ja fikk jo ikke lov å trekke den som jeg ville, jo det er sant det. Blir jo like gale neste gang. 0 Siter
ISW Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ja fikk jo ikke lov å trekke den som jeg ville, jo det er sant det. Blir jo like gale neste gang. Bedre å rotfylle den enn å trekke den. Du får bedøvelse og merker veldig lite av det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 40 minutter siden Forfatter Skrevet 40 minutter siden ISW skrev (3 minutter siden): Bedre å rotfylle den enn å trekke den. Du får bedøvelse og merker veldig lite av det. Jo men fortere gjort å trekke den men tanna ved siden av har jo forsvunnet og, blir jo tannløs da uff. Håper du har rett i at jeg merker lite til det, skal på en klinikk der de er vant til tannlegeskrekk og folk som har blitt torturert. Må vel bare holde ut i stolen. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden Tenk på alt det du har vært gjennom dette året. Jeg har tro på at du kommer deg gjennom dette også. Tenk så bra det blir når dette er ferdig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10 minutter siden Forfatter Skrevet 10 minutter siden Ikkeanonymnok skrev (4 minutter siden): Tenk på alt det du har vært gjennom dette året. Jeg har tro på at du kommer deg gjennom dette også. Tenk så bra det blir når dette er ferdig. Jo sant det og takk for det, tror bare jeg må bort der to ganger. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden stjernestøv skrev (6 minutter siden): Jo sant det og takk for det, tror bare jeg må bort der to ganger. To ganger også er det over. Dette klarer du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.