liffa Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hei!! Ja, da er 17. mai overstått også - uten bunad i år - ikke plass her heller! Så da ble det litt skikkelig handling av klær tilpasset slike som oss. en ganske rar følelse og ikke stille i bunad på en slik dag - har hatt det hvert år siden jeg var 4 år tror jeg! Termin? Den ble satt til 1. nov da jeg var på tidlig-UL. Når er din? Skal på ny UL 30. mai så det blir spennende hva den viser. Jeg vet jo når det store skjedde, så terminen burde være 28. okt. Ellers er alt på topp. Masse gratulasjoner fra folk på jobben o.l. for tiden - de har nå fått med seg hva som er på gang. Hyggelig det! Alle gleder seg med oss! Vi får nok en travel tid framover. Har kjøpt hus og skal flytte! Gleder oss til det, men det blir nok litt jobb tenker jeg! Ha en god dag!! Beste hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105631-legve/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.