Gjest Pippilott Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 I Shape-Up denne mnd er det testing av cellulitt-kremer, som de mener virker! Er det noen her som har erfaring med slike?? Og hvilken var det som virket for deg? 0 Siter
flisa Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Det der tror jeg ikke på et øyeblikk. Hampvott og varm dusj/vekselsvis kald dusj og litt trim er både billigere og bedre. :-) skeptiske 0 Siter
Gjest for engelig Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Cellulitt-maskinen fra Philips hjelper. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Det der tror jeg ikke på et øyeblikk. Hampvott og varm dusj/vekselsvis kald dusj og litt trim er både billigere og bedre. :-) skeptiske Hampvott, vanndrikking, peeling har ingen virkning på cellulitt, beklager ;o) 0 Siter
flowy Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Hampvott, vanndrikking, peeling har ingen virkning på cellulitt, beklager ;o) Jeg synes at Nutrilift fra L'oreal er bra. Har brukt den i to uker og har fått oppstrammet glatt hud på rumpe og lår. Tjoho! Den koster jo bare 74 kr også!! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Jeg synes at Nutrilift fra L'oreal er bra. Har brukt den i to uker og har fått oppstrammet glatt hud på rumpe og lår. Tjoho! Den koster jo bare 74 kr også!! Spørsmålet er da, har huden blitt litt hoven slik at cellulittene ikke synes... 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Spørsmålet er da, har huden blitt litt hoven slik at cellulittene ikke synes... Hæ? Huden hoven? Er det det som skjer når celluittebe blir mindre synlige? HHmmm.... Noen som har prøvd den kremen de rekalmerer for på tv nå? Husker ikke hva den heter.. jeg bruker firming lotin fra Dove, emn om den strammer opp kan jeg ikke uttale meg om.. Skulle bare ha en fuktighetskrem jeg siden jeg dusjer så ofte og får fiskehud! 0 Siter
flisa Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Hampvott, vanndrikking, peeling har ingen virkning på cellulitt, beklager ;o) joda - i samsvar med TRIM så! garantert! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 joda - i samsvar med TRIM så! garantert! Ja ja, da så ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.