Gå til innhold

Jenter, Prøvd cellulitt-krem?

Anbefalte innlegg

Gjest Pippilott
Skrevet

I Shape-Up denne mnd er det testing av cellulitt-kremer, som de mener virker! Er det noen her som har erfaring med slike?? Og hvilken var det som virket for deg?

Skrevet

Det der tror jeg ikke på et øyeblikk. Hampvott og varm dusj/vekselsvis kald dusj og litt trim er både billigere og bedre. :-)

skeptiske

Gjest for engelig
Skrevet

Cellulitt-maskinen fra Philips hjelper.

Gjest Rusle
Skrevet

Det der tror jeg ikke på et øyeblikk. Hampvott og varm dusj/vekselsvis kald dusj og litt trim er både billigere og bedre. :-)

skeptiske

Hampvott, vanndrikking, peeling har ingen virkning på cellulitt, beklager ;o)

Skrevet

Jeg synes at Nutrilift fra L'oreal er bra. Har brukt den i to uker og har fått oppstrammet glatt hud på rumpe og lår. Tjoho! Den koster jo bare 74 kr også!!

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg synes at Nutrilift fra L'oreal er bra. Har brukt den i to uker og har fått oppstrammet glatt hud på rumpe og lår. Tjoho! Den koster jo bare 74 kr også!!

Spørsmålet er da, har huden blitt litt hoven slik at cellulittene ikke synes...

Gjest Pricilla
Skrevet

Spørsmålet er da, har huden blitt litt hoven slik at cellulittene ikke synes...

Hæ? Huden hoven? Er det det som skjer når celluittebe blir mindre synlige?

HHmmm....

Noen som har prøvd den kremen de rekalmerer for på tv nå? Husker ikke hva den heter..

jeg bruker firming lotin fra Dove, emn om den strammer opp kan jeg ikke uttale meg om.. Skulle bare ha en fuktighetskrem jeg siden jeg dusjer så ofte og får fiskehud!

Skrevet

joda - i samsvar med TRIM så! :)

garantert!

Gjest Rusle
Skrevet

joda - i samsvar med TRIM så! :)

garantert!

Ja ja, da så ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...