vin Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Hmmm....hun som satt som avlaster for lillejenta her i vinter en helg , fikk vel 30 timers betaling , noe som ugjør ca. godt 3000; Det var gjennom Helse / og Soslialkontoret ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Skrevet 20. mai 2003 Hmmm....hun som satt som avlaster for lillejenta her i vinter en helg , fikk vel 30 timers betaling , noe som ugjør ca. godt 3000; Det var gjennom Helse / og Soslialkontoret ;o) Vi var blitt lovet ca 800 kr døgnet + utgiftsdekning men plutselig var vedtaket annersledes 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Hvorfor fikk du bare for 25 timer? For personen sov ellers *himler med øynene*. Vet at dette er et problem. Vel.. jeg måtte da opp om natta for å snu personen! Så det ble ikke så mye søvn på meg, samt måtte tidlig opp for å være klar til morgenstellet. Prøvde å kutte ned helgen en dag, men det gikk ikke siden foreldrene til personen skulle reise på hytta mens jeg var der. Lønnen var for 25 timen som var en helg....? 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Skrevet 21. mai 2003 Vel.. jeg måtte da opp om natta for å snu personen! Så det ble ikke så mye søvn på meg, samt måtte tidlig opp for å være klar til morgenstellet. Prøvde å kutte ned helgen en dag, men det gikk ikke siden foreldrene til personen skulle reise på hytta mens jeg var der. Lønnen var for 25 timen som var en helg....? Jeg regnet med det. Det var derfor jeg himlet med øynene ). Det er helt utrolig at helsevesenet i kommunene betaler så dårlig. Det er ikke rart de sliter med å få folk. Ikke alle har mulighet til å være idealister, noen trenger faktisk penger også for å overleve. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.