Gå til innhold

Mannfolk som barberer seg

Anbefalte innlegg

Gjest under armene

Er dette et vanlig fenomen?

Jeg har "datet" en fyr (29 å) i noen måneder og la tidlig merke til at han barberer seg under armene??! Ingen andre steder for det har jeg selvsagt undersøkt.

Jeg har ikke spurt ham hvorfor ennå, men det er godt mulig jeg gjør det en gang.

Har aldri vært bort dette fenomenet tidligere, men det er kanskje vanligere enn JEG trodde? Må innrømme at jeg synes det er litt femi...

Han er ganske så renslig av seg (dusjer etter sex f.eks), og det er jo egentlig bra det, men...

Altså, er dette veldig utbredt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105668-mannfolk-som-barberer-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, ja det kunne man kanskje tro, men det er det eneste femi ved ham, ellers er han veldig mandig og den beste elskeren jeg har hatt:)

Men dette hår-styret ER som sagt litt femi ja..

Kanskje han gjør det for å unngå svettelukt? Spør han da vel, ikke verre igrunn :)

Annonse

Gjest under armene

Kanskje han gjør det for å unngå svettelukt? Spør han da vel, ikke verre igrunn :)

Jada, lurer ikke så mye på HVORFOR han gjør det egentlig, mer på om det er UTBREDT blant mannfolk.

Men jeg tror du har rett. Siden han alltid vil dusje etter sex (jobbet og svettet vettu) tror jeg dette med svette må være grunnen.

Uansett synes jeg det er femi.

Gjest fleksnesen

Jada, lurer ikke så mye på HVORFOR han gjør det egentlig, mer på om det er UTBREDT blant mannfolk.

Men jeg tror du har rett. Siden han alltid vil dusje etter sex (jobbet og svettet vettu) tror jeg dette med svette må være grunnen.

Uansett synes jeg det er femi.

Høres merkelig ut....

Annonse

Gjest forskeren

Hmm, ja det kunne man kanskje tro, men det er det eneste femi ved ham, ellers er han veldig mandig og den beste elskeren jeg har hatt:)

Men dette hår-styret ER som sagt litt femi ja..

Da er det fastslått, menn som barberer seg under armene er gode elskere!!

Jeg dater nemlig også en fyr som til min overraskelse er barbert under armene. Og han er uten tvil den beste elskeren jeg har hatt. Femi er han heller ikke, så laangt ifra.

Både min mann og min ekskjæreste barberer seg under armene. Jeg synes det er helt topp. Skjønner ikke hvorfor det skal være femi. Er det så mandig med hårete armhuler da?

Jeg la også merke til at en kollega av meg var glattbarbert under armene, og han er over 50 år.

Så det er nok ikke så uvanlig.

Vi oldisser som ikke er så bekymret for litt svettelukt og sengemidd.

Vi som husker tiden før mobiltelefonen og ADSL!

Og som faktisk vet hvordan man skriver et papir-brev, og hva man skal skrive utenpå en konvolutt. Og faktisk vet hva et frimerke er til!

*hytter med gåstolen*

Noen synes det er behagelig med mindre hår under armene, rett og slett fordi man da lukter mindre svette. Det stikker ikke og klør ikke om man er barbert under armene. Jeg har personlig klippet min egen gubbe der, og han mente at det var deilig å slippe hårene. Men han har aldri selv klippet det helt kort, for jeg tror han er litt redd for at det skal virke "femi". En ting er å skylde på kona, og at det var hun som gjorde det, men å tilstå at man selv barberer seg under armene som en annen jente, det er kanskje noe annet...?

Jeg synes du skal se det som positivt.

Gjest siv-katrin

Hvis du syns det der er illa, så tenk deg hvordan det var å date en fyr på 32 som barberte seg over ALT! Han hadde inte hår på bena, ikke på armene, ikke under armene, ikke på..... Nowhere! Utrolig kvalmt, syns jag. Men det måtte jeg tåle, for gutten var syklist. Men svarte heller, hvor mye luftmotstand gir de hårene deg, da?

Anyway, nu er det over - og godt er det.(...men det er jo helt irrelevant i denne saken, da...!)

OCH jag hoppas att det der inte er et typiskt fenomen blant pojkarna! YUK! :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...