Gå til innhold

Mannfolk som barberer seg

Anbefalte innlegg

Hvis du syns det der er illa, så tenk deg hvordan det var å date en fyr på 32 som barberte seg over ALT! Han hadde inte hår på bena, ikke på armene, ikke under armene, ikke på..... Nowhere! Utrolig kvalmt, syns jag. Men det måtte jeg tåle, for gutten var syklist. Men svarte heller, hvor mye luftmotstand gir de hårene deg, da?

Anyway, nu er det over - og godt er det.(...men det er jo helt irrelevant i denne saken, da...!)

OCH jag hoppas att det der inte er et typiskt fenomen blant pojkarna! YUK! :-/

Utrolig, har dere vært sammen med SDD hele gjengen. Han er ikke syklist, det er bare skryt :-)

Fortsetter under...

Gjest siv-katrin

Utrolig, har dere vært sammen med SDD hele gjengen. Han er ikke syklist, det er bare skryt :-)

Jag vet knappast hvem SDD er her jeg, men så er jeg ny her,da.

Er han en fyr som barberer sig? *uuuhhh...* Jeg liker det IKKe iallafall, men det er sikkert noen der ute som digger det. Tror du ikke, tilt?

Har du forresten vært i hop med han? ;-) Hørs ut som du vet hva du prater om her... Hehe..

Gjest under armene

Noen synes det er behagelig med mindre hår under armene, rett og slett fordi man da lukter mindre svette. Det stikker ikke og klør ikke om man er barbert under armene. Jeg har personlig klippet min egen gubbe der, og han mente at det var deilig å slippe hårene. Men han har aldri selv klippet det helt kort, for jeg tror han er litt redd for at det skal virke "femi". En ting er å skylde på kona, og at det var hun som gjorde det, men å tilstå at man selv barberer seg under armene som en annen jente, det er kanskje noe annet...?

Jeg synes du skal se det som positivt.

Får det ikke til. Samme hvordan jeg snur og vender på det synes jeg det er femi.

Takk og lov er han mandig på alle andre måter så det blir ikke aktuelt å dumpe ham altså:)

Jag vet knappast hvem SDD er her jeg, men så er jeg ny her,da.

Er han en fyr som barberer sig? *uuuhhh...* Jeg liker det IKKe iallafall, men det er sikkert noen der ute som digger det. Tror du ikke, tilt?

Har du forresten vært i hop med han? ;-) Hørs ut som du vet hva du prater om her... Hehe..

Om jeg har vært sammen med SDD, nei bevares jeg er da mann.

Kjenner du ham igjen på dette bildet kanskje, ikke sikkert du visste nicket hans den gangen du var sammen med ham :-)

http://uglypeople.com/uglymen/section.images.2003051911/up-men-00287.jpg

Kjenner du ham igjen på dette bildet kanskje, ikke sikkert du visste nicket hans den gangen du var sammen med ham :-)

* knis *

Det var et utrolig bra bilde av SDD :-) ! Mon tro om han vet at du viser frem skrytebildet hans her på DOL...?

Annonse

Brystvortene skjeler.. søtt :)

Vet om et par stk som gjør det der.

Personlig synes jeg det er noe feminint, men smak og behag.

For øvrig lett for meg å si som har sjarmerende mengder både i armhulene og på kassa. Forstår jo at andre med like mye hår som Big Foot må ty til drastisk shaving.

Høres merkelig ut....

Om mannen har hår eller ikke har ingenting med hvorvidt han er mandig eller ikke.. Tro meg .. Personlig liker jeg også best menn med hår men samboeren min barberer seg stort sett overalt og han er ikke noe mindre mann av den grunn.. Rart???

Gjest siv-katrin

Så det er sånn han ser ut i dag, ja...Hm lite forandret siden sist...

;-( Neh, jeg vet fortfarande ikke hvem SDD er, men hvis han barberer seg både her og der, så er han ikke nonting å trakte etter - for meg, vel og merke.

Hej då manndige tilt! ;-)

Så det er sånn han ser ut i dag, ja...Hm lite forandret siden sist...

;-( Neh, jeg vet fortfarande ikke hvem SDD er, men hvis han barberer seg både her og der, så er han ikke nonting å trakte etter - for meg, vel og merke.

Hej då manndige tilt! ;-)

Jeg barberer meg ikke under arma. Der går genseren!

Vi som husker tiden før mobiltelefonen og ADSL!

Og som faktisk vet hvordan man skriver et papir-brev, og hva man skal skrive utenpå en konvolutt. Og faktisk vet hva et frimerke er til!

*hytter med gåstolen*

Den gang verden var vakker, små barn var av regnbuen og bare aper hadde HIV.

Den gang verden var vakker, små barn var av regnbuen og bare aper hadde HIV.

Den gang man kunne høre forskjell på om musikken ble spilt riktig vei, eller baklengs.

Den gang første generasjon lyttet til Eric Clapton ("Clapton is God"), Pink Floyd, The Grateful Dead og The Doors. (Nå er det foreldrene som tar barnene på konserter av menn med grått hår!)

Den gang man våknet på torsdag etter en fest, og lurte på hvilken dag det var.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...