Gå til innhold

Hva er vitsen med gul ketsjup??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest annette

Det er,som bassisten sier,laget av gule tomater,derfor fargen.Dette er selvsagt for å øke salget mht. unger.Det var jo nylig snakk om at i Usa hadde de både rosa og lilla ketchup.

Kan forøvrig bemerke at den smaker helt for jævlig!Masse sukker og løs i konsistensen.Ungene likte den ikke.Så heretter blir det bare rød ketchup på oss...

Annonse

Annonse

Gjest Pricilla

Hvorfor kan man lure på... Ketchup skal være rød!!! Jeg elsker ketchup, og bruker det på en del... Men ikke f.. om jeg kommer til å smake den gule. Synes den ser ekkel ut jeg! Tenk deg spagetti og kjøttdeig med GUL ketchup a! Eller pølse og lompe med gul ketschup, og gul sennep.. SEr uappetittelig ut rett og slett!

den gule er lysere enn sennep.. og smaker det samme som rød.det kommer jo en blå og hvit ketchup nå fra heinz...

Da jeg var yngre (barn) ELSKET jeg ketshup...

Husket min mor ba meg passe på magen når jeg brukte en halv tube i spagettien, da var den STOORE drømmen BLÅ ketshup....

Tror det er vel for å selge mer, til barna... Reklametrikset!

Det er jo barna som er de store forbrukerene her i landet, de får jo det de ber om!

Ulv I Faarikaal

Det er tilpasning til nye regler som kommer fra EU.

Det er nemlig bestemt at ketchupen skal være gul og smake som sennep..

..og sennepen skal være rød og smake som ketchup.

I en overgangsfase er det ok å bare endre på fargen.

Og til slutt skal vi blande/kverne sammen ost, grøt og flesk for å spare tid ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...