Gå til innhold

Hva signaliserer du når du bare åpner en snap uten reaksjon?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Jeg har sett det du sender". Ikke alt krever en reaksjon. Det går selvsagt også på de snapper jeg sender.

Skrevet

Det kommer an på innholdet i snappen vil jeg si? Jeg tenker at det er veldig vanlig å åpne en snap uten reaksjon, i alle fall om det er en person man snapper mye/en del med og man tenker snappen ble sendt til mange og den ikke inneholder et spørsmål f.eks. For å gi et eksempel: Hvis en venninne sender et bilde av en graviditetstest og skriver hun er gravid tenker jeg det er obligatorisk og naturlig å gratulere. Sender hun et bilde av middagen sin er det helt naturlig å la det gå uten å skrive noe tilbake eller reagere.

Anonymkode: 59930...25e

Skrevet

Det gjør jeg hele tiden. Hvorfor må alt reageres på?

Anonymkode: 81925...b06

Skrevet
Blondi skrev (13 minutter siden):

Er du ikke interessert? 

Jeg vet ikke hva en snapp er? Snupp?

Anonymkode: 21238...0c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke hva en snapp er? Snupp?

Anonymkode: 21238...0c6

Snap? Snapchat?

Anonymkode: 59930...25e

Skrevet
Blondi skrev (13 minutter siden):

Er du ikke interessert? 

Det er stort sett slik jeg reagerer på Snap. Bare bilde? Ok, da ser jeg på den og registrerer den og sender et bilde tilbake når jeg har noe interessant. Er det tekst i snap'en som det er naturlig å skrive noe tilbake på, skriver jeg noe tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...