Vhanja Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden "Jeg har sett det du sender". Ikke alt krever en reaksjon. Det går selvsagt også på de snapper jeg sender. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Det kommer an på innholdet i snappen vil jeg si? Jeg tenker at det er veldig vanlig å åpne en snap uten reaksjon, i alle fall om det er en person man snapper mye/en del med og man tenker snappen ble sendt til mange og den ikke inneholder et spørsmål f.eks. For å gi et eksempel: Hvis en venninne sender et bilde av en graviditetstest og skriver hun er gravid tenker jeg det er obligatorisk og naturlig å gratulere. Sender hun et bilde av middagen sin er det helt naturlig å la det gå uten å skrive noe tilbake eller reagere. Anonymkode: 59930...25e 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden Det gjør jeg hele tiden. Hvorfor må alt reageres på? Anonymkode: 81925...b06 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden Blondi skrev (13 minutter siden): Er du ikke interessert? Jeg vet ikke hva en snapp er? Snupp? Anonymkode: 21238...0c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke hva en snapp er? Snupp? Anonymkode: 21238...0c6 Snap? Snapchat? Anonymkode: 59930...25e 0 Siter
Lady HM Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden Blondi skrev (13 minutter siden): Er du ikke interessert? Det er stort sett slik jeg reagerer på Snap. Bare bilde? Ok, da ser jeg på den og registrerer den og sender et bilde tilbake når jeg har noe interessant. Er det tekst i snap'en som det er naturlig å skrive noe tilbake på, skriver jeg noe tilbake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.