Gå til innhold

Hva signaliserer du når du bare åpner en snap uten reaksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Martine skrev (4 timer siden):

Jeg forstår godt hva du mener, og at det kan oppleves sårt. Det er jo en forskjell på å respondere på en snap fra en person som har for vane å sende til mange, flere ganger om dagen, og en person som bare sender til noen få, og som kanskje ikke har et så stort nettverk selv. Behovet for å bli sett er veldig reelt. Samtidig kan det være verdt å prøve å tenke på at de kanskje ikke er klar over hvordan dette oppleves for deg. For mange er Snap en ganske overflatisk greie, uten at de nødvendigvis legger så mye i hvem de sender til eller responderer på.

Ja, det sårer veldig. Ja, jeg sender for å bli sett, få en reaksjon eller en samtale. Fordi det er lenge siden. Og gir meg stikker det når de ikke gidder. Men jeg begynner å skjønne deres hint, 

Så nå venter jeg på deres trekk. 

Endret av Blondi
Videoannonse
Annonse
Skrevet
psykedeliker skrev (4 timer siden):

Det sier alle som egentlig ikke har prøvd.

Riktig, du kan ikke forvente noe annet så lenge du ikke endrer holdning selv.

Ja, innrømmer at jeg ikke har prøvd noe særlig på det. Skeptisk! 

Jeg skjønner! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...