Gå til innhold

Hva signaliserer du når du bare åpner en snap uten reaksjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg signaliserer ingen ting med det, men jeg er klar over at den i andre enden kan tolke det på mange måter. Det skaper alltid litt usikkerhet. Men vi har vel alle større problemer å hanskes med enn en snap med eller uten kommentar.

Anonymkode: c14df...c8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blondi skrev (13 timer siden):

Blir glad om du ville delt hva du hadde svart da. 

Hvis jeg ikke hadde fått noen respons fra en person verken på telefon eller meldinger (snap bryr jeg meg ikke noe om, så hadde jeg tolket det som at vedkommende ikke var spesielt interessert i kontakt med meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver så godt jeg kan å skjerme meg fra å bli "bombardert" med meldinger både på facebook og instagram. Snapchat har jeg ikke. Jeg synes ofte jeg får for mye som krever en reaksjon fra meg, og som autist blir det overveldende å følge opp. Det er ikke fordi jeg ikke liker personene som sender, det er gjerne nær og kjær familie med småbarn, som jeg egentlig elsker å få oppdateringer fra. Men jeg må få ta det inn på mine premisser, og det er ikke alltid jeg orker å se på det med en gang, eller reagere i det hele tatt. Jeg er sånn IRL også, det er noen ganger jeg må be andre om å slutte å snakke for det krever for mye konsentrasjon og krefter å lytte ordentlig. Dette vet mange som kjenner meg, men ikke alle bekjente og mer perifere. 

Anonymkode: 0eb00...606

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...