Gjest soleil - den ekte Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Alle blir visst lurt her inne også du, i natt ¨å vi lese over hele Dol for å se hva "vi" har skrevet. Det der skrev ikke JEG 0 Siter
carma Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Det der skrev ikke JEG Les hele tråden,så skjønner du hvorfor. 0 Siter
Bassisten Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Det der skrev ikke JEG Skal du registrere alle variantar slik at det ikkje går an å tulle med deg, må du registrere både soieii, soleii og soieil... Kjipt? Ja. 0 Siter
Gjest soIeiI - den ekte Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Skal du registrere alle variantar slik at det ikkje går an å tulle med deg, må du registrere både soieii, soleii og soieil... Kjipt? Ja. Da gir jeg beng og skifter nick. Sover på det nye nicket til i morgen. Gi meg gjerne tips om et nytt. (Nei, forresten - da kommer noen til å stjele det) mail: [email protected] 0 Siter
Gjest peacemaker Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Da gir jeg beng og skifter nick. Sover på det nye nicket til i morgen. Gi meg gjerne tips om et nytt. (Nei, forresten - da kommer noen til å stjele det) mail: [email protected] God Natt 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Da gir jeg beng og skifter nick. Sover på det nye nicket til i morgen. Gi meg gjerne tips om et nytt. (Nei, forresten - da kommer noen til å stjele det) mail: [email protected] soleil, du må ikke forsvinne for oss, du er en av de beste skribentene her på dol. La meg i allefall få vite ditt nye nick:-) Og så er det et problem, ikke sikkert at alle får med seg meldingen du skrev her :-( Jeg prøver nå å registrere alle tenkelige varianter av tilt. Dette her er en forferdelig svakhet av Dol :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.