Gjest tilt Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Hvordan i svarte kan det bare være og bytte l med en stor i, og vips så tror alle at det er meg som har skrevet :-( Hvor mange innlegg har jeg skrevet her inne mon tro som jeg ikke har kontroll på? Nei og nei nå blir jeg driti ut :-( Dette må du være så snill og svare på da webbis mvh den ordentlige 0 Siter
Bassisten Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Løysinga på problemet er at DOL byter til ein font som ikkje er sans men serif. F.eks. times roman. 0 Siter
Bassisten Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 "Hvor mange innlegg har jeg skrevet her inne mon tro som jeg ikke har kontroll på?" Dersom du har skrive dei, bør du vel strengt tatt ha kontroll på dei! ;-) 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 "Hvor mange innlegg har jeg skrevet her inne mon tro som jeg ikke har kontroll på?" Dersom du har skrive dei, bør du vel strengt tatt ha kontroll på dei! ;-) hehe ja, men hva med innlegg andre har skrevet og signert som meg? 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Løysinga på problemet er at DOL byter til ein font som ikkje er sans men serif. F.eks. times roman. Bah! Den eneste skikkelig mandige løsningen er å kjøre på et system som er case-sensitive :-) "..............." 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Det var da faen til syting pga litt nicktrøbbel. Må jo for øvrig innrømme at jeg personlig ikke lenger tok sjansen på å skjelle deg ut her, da du de siste dagene til og med har overgått deg selv i galskap, og jeg har gått bort fra at du har lidd av en eller flere særdeles spennende diagnoser. Jeg er alltid snill mot gale mennesker så i framtiden er du safe fra meg. Nå ser jeg likefullt at du febrilsk forsøker å ro galskapen unna med at noen har kjibba nicket ditt. Det er jo i og for seg en ærlig sak. God bedring. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Det var da faen til syting pga litt nicktrøbbel. Må jo for øvrig innrømme at jeg personlig ikke lenger tok sjansen på å skjelle deg ut her, da du de siste dagene til og med har overgått deg selv i galskap, og jeg har gått bort fra at du har lidd av en eller flere særdeles spennende diagnoser. Jeg er alltid snill mot gale mennesker så i framtiden er du safe fra meg. Nå ser jeg likefullt at du febrilsk forsøker å ro galskapen unna med at noen har kjibba nicket ditt. Det er jo i og for seg en ærlig sak. God bedring. Gått ut ifra. Ikke gått bort ifra. 0 Siter
nolte Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Du må registrere tiit også, jeg har forlengst måttet registrere noite. 0 Siter
Bassisten Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Bah! Den eneste skikkelig mandige løsningen er å kjøre på et system som er case-sensitive :-) "..............." Det hjelper ikkje. Tilt har registrert Tilt, men eit case-sensitive system vil likevel handsama TiIt med stor i i staden for L som uregistrert, og dermed mogleg å bruka for andre. 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Det hjelper ikkje. Tilt har registrert Tilt, men eit case-sensitive system vil likevel handsama TiIt med stor i i staden for L som uregistrert, og dermed mogleg å bruka for andre. Ah, of course. Hva med å evt. fjerne muligheten for uregistrerte nick? "................" 0 Siter
Gjest soIeiI Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 For å finne ut hvor mange innlegg som er skrevet av tiit, så gå på søk-feltet oppe til høyre på det røde. Kryss av på forfatter og søk på tiit 0 Siter
Bassisten Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Ah, of course. Hva med å evt. fjerne muligheten for uregistrerte nick? "................" I prinsippet enig, men det blir litt feil det også. Eg skjønar godt at ein kanskje vil bruka eit anna nick dersom ein spør om f.eks. inkontinens... Ein serif font ville løyst problemet... 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 I prinsippet enig, men det blir litt feil det også. Eg skjønar godt at ein kanskje vil bruka eit anna nick dersom ein spør om f.eks. inkontinens... Ein serif font ville løyst problemet... Jau, det ville nok det. Bare jeg som er så sær at jeg helst vil ha alt i standard ascii :-) ".............." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.