Gjest tilt Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Kan en eller annen prøve å signere med tilt nå, har prøvd og reservere de alternativene jeg kommer på. Kom igjen, dere må ikke ha lagt dere enda vel, jeg er jo midt i en krise. 0 Siter
kie Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Fikk denne meldingen. "Sorry, that Nickname is reserved by another user" 0 Siter
kie Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Det ble feil kie tester tiIt Svar: "Sorry, that Nickname is reserved by another user" 0 Siter
Gjest tigertrolIet Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Skal vi ha sex sammen? Ville ikke det vært deilig :-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Det er nok bare bokstaven liten L som i lima som er problemet. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Det er nok bare bokstaven liten L som i lima som er problemet. Det er nok bare bokstaven liten L som i lima og I som i India som er problemet. Når teksten merkes og kopieres inn i en ny melding, avsløres bløffen, da ikke alle skrifttyper vises likt på skjermen, og det brukes to ulike skrifttyper i meldinger og lister. Egentlig syns jeg DOL burde bruke ikke-proporsjonale skrifttyper som f eks courier som brukes i meldinger, så vi ikke får det problemet i nickene. 0 Siter
Gjest Ulv l Faarikaal Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Det er nok bare bokstaven liten L som i lima og I som i India som er problemet. Når teksten merkes og kopieres inn i en ny melding, avsløres bløffen, da ikke alle skrifttyper vises likt på skjermen, og det brukes to ulike skrifttyper i meldinger og lister. Egentlig syns jeg DOL burde bruke ikke-proporsjonale skrifttyper som f eks courier som brukes i meldinger, så vi ikke får det problemet i nickene. Ja det er også jeg enig i, eller er det meg? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Ja det er også jeg enig i, eller er det meg? Godt å ha noen å skylde på. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Ja det er også jeg enig i, eller er det meg? Problemet er at andre mer ondskapsfulle har samme kunnskapene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.