Gjest Ulv l Faarikaal Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 hehe, der dreit du på draget :-) Søren :-( Jaja, god natt da, morro var det :-) 0 Siter
Gjest Iznogood -bare sjekk det i word, jeg er meg ;-) Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 hehe, der dreit du på draget :-) Du òg!! 0 Siter
Gjest tigertrolIet Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Du òg!! hva er det egentlig du prater om? har du fått helt noia i kveld eller? 0 Siter
Gjest lngenLurerDenneGutten Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Den ting er sikkert :-( 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Søren :-( Jaja, god natt da, morro var det :-) Samme sier jeg, men kopier dette nicket inn i en ny melding og du får fram de orginale tegnene: Ulv l Faarikaal Den store I'en er byttet ut mot et 1-tall (et-tall). Vanligvis har dette forårsaket lite, men når jeg er borte vil det føre til misforståelser hvis jeg ikke kan tråkke inn og ta ordet. Jeg har ikke tatt andre enn mitt orginale, så får det være opp til alle å rappe de andre til de blir lei, eller webmaster endrer skrifttyper til like. Blir jeg for plaget får jeg bytte til et som ingen kan ta. Men jeg vet ikke hvor mye jeg er plaget. 0 Siter
Gjest LilIemus Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Samme sier jeg, men kopier dette nicket inn i en ny melding og du får fram de orginale tegnene: Ulv l Faarikaal Den store I'en er byttet ut mot et 1-tall (et-tall). Vanligvis har dette forårsaket lite, men når jeg er borte vil det føre til misforståelser hvis jeg ikke kan tråkke inn og ta ordet. Jeg har ikke tatt andre enn mitt orginale, så får det være opp til alle å rappe de andre til de blir lei, eller webmaster endrer skrifttyper til like. Blir jeg for plaget får jeg bytte til et som ingen kan ta. Men jeg vet ikke hvor mye jeg er plaget. Ulv l Faarikaal> Jeg skal gjøre det neste gang, natta da Ulven :-) 0 Siter
Gjest nolte Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 skulle det liksom forstille meg...? *ler* men ikke nå mer 0 Siter
nolte Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 men ikke nå mer Det stuntet der varer nok ikke særlig lenge...;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.