Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

7

• favn

5

• rufsetufsa

4

• huufsa

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hver av mine pupper veier to kilo mer enn dine! Hehe.. Det hadde vært ille! : ) De passer til kroppen min, er ikke store ballonger som noen ser for seg.. (I hvert fall menn når de hører 85 d) Kan bruke c og da..

har hatt cherri-rødt hår før, så nå har det nettopp (elelr tok sin tid) vokst ut, så har nå min naturlige farge (bortsett fra nedderste 5 cm, der er det lysebrun fra cherrifargen..

Men jeg har lyst til å "fiffe" det opp litt! Med noe striper eller noe... Det er veldig veldig lyst - så hva burde jeg gjøre? Vil bare ha litt, for vil ikke ødelegge fargen min nå som jeg endelig har spart den fram igjen. : )

Tips? Hva gjør du?

Hvis du har naturlig fin lys farge er det vel ingen mening å farge det? Vær forsiktig med striper, det blir lett 'eldre dame har vært hos frisøren'.

Mitt hår var lyst, lyst, lyst - men mørknet noe etter barnefødsler :-(

Sverger til askeblond tone, bruker en grei hjemmefarging (Feira) og sper på med Schwartzkopfs lilla shampoo som tar vekk uønskede gultoner. Helt greit, billigere og bedre enn frisøren gjør det.

Jao - de er riktg fordelt, men kunne gjerne bli kvitt en kilo fett på magen da... : ) men jobber med saken på sats.

Mon tro om vi er skilt ved fødselen? Det fettet jeg har 'til overs' er på magen... Det vil si, jeg vil overhodet ikke kvitte meg med magen da jeg blir altfor tynn ellers.

Trening... du vet at du ikke kan punktforbrenne fett? Fettet kommer og går der det selv vil, ikke der du vil.

Annonse

Gjest Pricilla

Mon tro om vi er skilt ved fødselen? Det fettet jeg har 'til overs' er på magen... Det vil si, jeg vil overhodet ikke kvitte meg med magen da jeg blir altfor tynn ellers.

Trening... du vet at du ikke kan punktforbrenne fett? Fettet kommer og går der det selv vil, ikke der du vil.

Ja jeg vet at punktforbrenning ikke nytter. Trenger styrke, kondisjon (mest det) og aerobic.. Svetter som en gris da, så renner vel av litt fett her og der etterhvert får jeg håpe. Hvis ejg spiser fet mat en uke, drikker brus og spiser godis/kake går ejg opp 2 - 3 kilo på EN uke!! Og da er det magen det legger seg på.. Så er veeeldig forsiktig med hva jeg spiser. Blitt et nytt og bedre.. ? vel.. sunnere menneske! : )

Ja jeg vet at punktforbrenning ikke nytter. Trenger styrke, kondisjon (mest det) og aerobic.. Svetter som en gris da, så renner vel av litt fett her og der etterhvert får jeg håpe. Hvis ejg spiser fet mat en uke, drikker brus og spiser godis/kake går ejg opp 2 - 3 kilo på EN uke!! Og da er det magen det legger seg på.. Så er veeeldig forsiktig med hva jeg spiser. Blitt et nytt og bedre.. ? vel.. sunnere menneske! : )

Puh, heldigvis er vi ikke _helt_ like :) Jeg kan spise som bare det og greier med et nødrop å karre til meg et kilo.

Helt alvorlig, det er da ingen grunn til at du skal pese etter å bli tynnere!? Et sunt kosthold og passe mye trening er fint uansett.

Annonse

Gjest Pricilla

Hvis du har naturlig fin lys farge er det vel ingen mening å farge det? Vær forsiktig med striper, det blir lett 'eldre dame har vært hos frisøren'.

Mitt hår var lyst, lyst, lyst - men mørknet noe etter barnefødsler :-(

Sverger til askeblond tone, bruker en grei hjemmefarging (Feira) og sper på med Schwartzkopfs lilla shampoo som tar vekk uønskede gultoner. Helt greit, billigere og bedre enn frisøren gjør det.

da gidder jeg ikke gjøre noe, er liten vits i å farge det da, for lysere trenger ejg ikke. Om sommern blir det enda lysere pga. solblekinga. Så dete r egentlig ganske fint, i hvert fall hvis ejg klarer å bli litt brun og da! ; ) Men tenkte kanskje på kobberstriper eller noe.. Men får se an.

Gjest Pricilla

Puh, heldigvis er vi ikke _helt_ like :) Jeg kan spise som bare det og greier med et nødrop å karre til meg et kilo.

Helt alvorlig, det er da ingen grunn til at du skal pese etter å bli tynnere!? Et sunt kosthold og passe mye trening er fint uansett.

Neida, stresser ikke med å gå ned... Trives godt som jeg er jeg! Men hadde hatt det enda bedre hadde jeg fått vekk litt fra magen som sagt.. Jeg spier til faste tider (hverdager i hvert fall) og holder meg som regel unna søtt, er ikke gotte-gris heller gudkjerlov, momser heller mat enn godis.

Men holder meg i tøylene ogd et går fint det. Gåt jeg ned 2 eller 3, 5 går også bra, så er jeg storfornøyd! Veide 55 for ikke SÅ lenge siden, og følte meg mye bedre merkelig nok..

mange som har mye mer enn meg på magen går i trange gensere osv. , men jeg synes ikke det er noe fint. Jeg går i noe trangt - da ser magen flat ut, helt til jeg setter meg end, eller tar på en trang olabukse... : ) Pytt pytt!

184 høy, trent, mørkblond eller brun i håret (jeg er litt i tvil), brune øyne, smilet alltid på lur og akkurat nå er jeg svett etter at jeg - tro det eller ei - har vært så innihelvetes flink at jeg presterte å stå opp tidlig og trene!

*Stolt*

Jeg har for øvrig også kort hår.

Egentlig trenger jeg vel ikke å svare, for tar jeg ikke jævla feil så har du vel egentlig sett meg :)

Ja, egentlig har jeg det.

Men da var promillen forholdsvis høy, så det er greit å få frisket opp hukommelsen litt! :-)

Men jeg husker deg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...