Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

7

• favn

5

• rufsetufsa

4

• huufsa

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Oventil ?

"Utkaster" i flg søster som ikke liker slike. Nå skal ikke jeg ha henne til noe annet enn søster så da spiller det ingen rolle.

Jeg fikk skryt av frisøren som ikke kunne finne antydning til måne.

Ryktene om min død er sterkt overdrevet, og jeg har sola meg så ingen skal ta feil av meg og en dauing.

Gjest Rusle

Oventil ?

"Utkaster" i flg søster som ikke liker slike. Nå skal ikke jeg ha henne til noe annet enn søster så da spiller det ingen rolle.

Jeg fikk skryt av frisøren som ikke kunne finne antydning til måne.

Ryktene om min død er sterkt overdrevet, og jeg har sola meg så ingen skal ta feil av meg og en dauing.

Ja, det er litt av en prestasjon å ikke få måne, gitt. Frisøren hadde altså skjønt det :o)

Annonse

184 høy, trent, mørkblond eller brun i håret (jeg er litt i tvil), brune øyne, smilet alltid på lur og akkurat nå er jeg svett etter at jeg - tro det eller ei - har vært så innihelvetes flink at jeg presterte å stå opp tidlig og trene!

*Stolt*

Jeg har for øvrig også kort hår.

Egentlig trenger jeg vel ikke å svare, for tar jeg ikke jævla feil så har du vel egentlig sett meg :)

Og krøller...

*erter*

Annonse

Du får kose deg med litt fritid! Blir vel mye trening, tenker jeg. *s*

Skal snart legge meg selv, er sliten etter lang kjøretur.

Mye blir det nok ikke, men prøver meg på 4 dager i uka. Regner det i morgen så blir det bare tre ganger den uka her :)

Har fri i morgen og skal jobbe igjen torsdag kveld.

Godt med fri! Jaja, du får kose deg, nå hopper jeg snart til køys! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...