Gå til innhold

Massasje på jobben

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja... Gule sider har en rekke gode massasjeforslag. Jeg har hørt at f.eks. Baltazar er et koselig sted, og for alt jeg vet så besøker de dere også på jobben.

Ellers har du jo dette stedet, men jeg tror kanskje det er en fordel dersom miljøet på jobben er preget av menn:

http://www.girls-in-norway.com/

Gjest Pricilla

Tja... Gule sider har en rekke gode massasjeforslag. Jeg har hørt at f.eks. Baltazar er et koselig sted, og for alt jeg vet så besøker de dere også på jobben.

Ellers har du jo dette stedet, men jeg tror kanskje det er en fordel dersom miljøet på jobben er preget av menn:

http://www.girls-in-norway.com/

Vært der? Svar ærlig nå! ; )

Er det sensuelle massasjer eller kan man få "full pakke"?

Tenkte kanskej ejg skulle spandere en sensuell time på samboern min.. Men ikke hvis dete r full pakke! ; ) Det fikser jeg selv.

Vært der? Svar ærlig nå! ; )

Er det sensuelle massasjer eller kan man få "full pakke"?

Tenkte kanskej ejg skulle spandere en sensuell time på samboern min.. Men ikke hvis dete r full pakke! ; ) Det fikser jeg selv.

Nei, jeg har ikke vært der, men vet om andre som har vært der.

Jeg var derimot en gang for lenge siden, etter en funktig bytur hvor vi måtte få en time til å gå før morningklubben åpnet (det var på den tiden slikt var inn), og det var koselig det. 350 kroner for en helt ordinær massasje og den var god (uten at jeg har så mange profesjonelle massøser å sammenligne med).

Men jeg ville ikke sendt typen min til et sånt sted. Det er tross alt ikke vanlig massasje disse jentene tjener seg rike på, og de vil komme med svært uanstendige tilbud etter at massasjen er over, og gjør det de kan for å lure kunden med på dyrere greier.

Nå har man ofte ikke så mye penger som dette koster i lomma (det var 2000+ der jeg var), men har man det kan man fort gå på en smell.

Det er tross alt ikke alltid like lett å styre seg hvis man er småfull og dama gjør alt som står i hennes makt med å kåte deg opp. Disse kvinnfolka vet tross alt hvordan de skal kåte opp en gutt :)

Men går man for en massasje så er det greit. Man må bare vite at man faktisk klarer å stå i mot presset, samt ikke ha mer enn nøyaktig 350 kroner i lommeboka. Da er man uansett safe. Jeg tviler tross alt på at disse kvinnfolka gjør noe gratis :)

Hehe, kul dame som vurderer å sende typen sin på massasjeinstitutt!

Annonse

Gjest Pricilla

Nei, jeg har ikke vært der, men vet om andre som har vært der.

Jeg var derimot en gang for lenge siden, etter en funktig bytur hvor vi måtte få en time til å gå før morningklubben åpnet (det var på den tiden slikt var inn), og det var koselig det. 350 kroner for en helt ordinær massasje og den var god (uten at jeg har så mange profesjonelle massøser å sammenligne med).

Men jeg ville ikke sendt typen min til et sånt sted. Det er tross alt ikke vanlig massasje disse jentene tjener seg rike på, og de vil komme med svært uanstendige tilbud etter at massasjen er over, og gjør det de kan for å lure kunden med på dyrere greier.

Nå har man ofte ikke så mye penger som dette koster i lomma (det var 2000+ der jeg var), men har man det kan man fort gå på en smell.

Det er tross alt ikke alltid like lett å styre seg hvis man er småfull og dama gjør alt som står i hennes makt med å kåte deg opp. Disse kvinnfolka vet tross alt hvordan de skal kåte opp en gutt :)

Men går man for en massasje så er det greit. Man må bare vite at man faktisk klarer å stå i mot presset, samt ikke ha mer enn nøyaktig 350 kroner i lommeboka. Da er man uansett safe. Jeg tviler tross alt på at disse kvinnfolka gjør noe gratis :)

Hehe, kul dame som vurderer å sende typen sin på massasjeinstitutt!

LItt pleie er vel ikke for mye å forlange.. jeg giddder rett og slett ikke massere - kjedelig.. Men har ikke tenkt å sende han til damer som gjør alt de kan for å selgeg.. tja.. noe mer enn massasje. Men en massasje-time som utføres av en sexy dame er greit! Man må da få nyte livet selv om man er sammen med noen.. : )

Gjest Persille

Jeg ville blitt meget glad hvis du kunne finne det ut!

Lurer på om det ikke var Balzam, jeg....

Vi kuttet ut de andre tjenestene deres, men beholdt fysioterapauten, så nå tror jeg han er der på "privat" basis...

På jobben til sambo er det en russisk dame, men han visste ikke hvordan hun var innleid, skal se om jeg kan finne det ut...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...