Gjest virker ikke Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Når jeg høyreklikker på musa, og videre på vis kilde, så skjer det absolutt ingenting. Hva kan være årsaken til dette? 0 Siter
Gjest virker ikke Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Notepad.exe mangler ? Notepad er der den. Andre forslag? Uansett: Takk for svar. 0 Siter
Bassisten Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Du må slette alle Temporary Internet Files. Cachen er full. - Eg tippar at dersom du prøver å lagre eit bilete på ei nettside vil den berre lagre det som bmp også? 0 Siter
Gjest nå virker det Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Du må slette alle Temporary Internet Files. Cachen er full. - Eg tippar at dersom du prøver å lagre eit bilete på ei nettside vil den berre lagre det som bmp også? Tusen tusen takk, Bassisten! Nå virker det endelig. Og du hadde rett angående det med bildene også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.