Gå til innhold

Ungkarskvinnen!

Anbefalte innlegg

Gjest Hel72
Skrevet

Noen som så det? Det gjorde jeg. Syntes en så søt jente hadde fått litt dårlig utvalg, med et par flotte unntak.

Skrevet

Syns ikke det var mange kjekke der nei ... Noen var jo direkte ekle *grøss*

serendipity
Skrevet

Syns ikke det var mange kjekke der nei ... Noen var jo direkte ekle *grøss*

Enig med dere. Men han hun velger til slutt er jo ganske enkelt til å spise opp, he he..

Skrevet

Enig med dere. Men han hun velger til slutt er jo ganske enkelt til å spise opp, he he..

Charles eller charlie eller hva han het?

serendipity
Skrevet

Charles eller charlie eller hva han het?

NIKS!!!

Jeg kan godt røpe det, men da må du fortelle at du vil vite det.

Skrevet

Fy deg - har du lurkikka!!?? *S*

serendipity
Skrevet

Fy deg - har du lurkikka!!?? *S*

Ja...Jeg holder jo ikke ut å ikke vite det!! Må vel innrømme at jeg ikke er fullt så "hekta" som det virker som. Men jeg så på det igår, og så får jeg vanligvis ikke sett det på mandag, for da er jeg opptatt med trening.

Skrevet

Det var noen som sa at den vanskeligste jobben får han som skal svare godt når hun spør: "ser jeg feit ut i denne kjolen?"....

Kanskje jeg må smugkikke litt jeg også. Når og hvor?

Gjest Hel72
Skrevet

Det var noen som sa at den vanskeligste jobben får han som skal svare godt når hun spør: "ser jeg feit ut i denne kjolen?"....

Kanskje jeg må smugkikke litt jeg også. Når og hvor?

Om du mente på Tv så er det på mandag TV Norge, kl. 20.45.

Skrevet

Om du mente på Tv så er det på mandag TV Norge, kl. 20.45.

Ok, takk *s* da får jeg prøve å følge med. Liker å holde meg oppdatert ;o)

Gjest lis@bet
Skrevet

Tror nok de hadde plukket ut karfolk nøyaktig etter hennes preferanseliste. Så du får heller skylde på smaken hennes. :o)

Dessuten, de ordentlig catchene burde jo være opptatt, ellers er det noe galt!! *s*

Skrevet

Mange kjekke menn der, gitt. Han med den lyseblå esken var til å spise opp... *nam*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...