Gjest Gammel traver selv Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Jeg har vært fraværende her inne en god stund, men finner fort ut at de gode gamle fortsatt finnes her. Koselig er det, men går dere aldri lei? Dere vet selv hvem dere er... 0 Siter
mrxx Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Jeg er en gammel traver, det begynner å bli endel år nå. Lei, nja...vet ikke det, jeg sitter ikke lenge inne her hver gang, det orker jeg ikke. Jeg stuper inn, ser raskt over, eventuelt skriver ett raskt innlegg og stuper ut igjen. Som jeg gjør nå. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Jeg har vært her litt over 3 år.. men vet ikke hvem du er? Blir ikke lei.. Ikke alltid det er så mye liv her men, og ikke alltid alle innlegg er like spennede. men ejg får svar på masse rart jeg lurer på da - så er fornøyd med DOL jeg! ; ) 0 Siter
Gjest Raffine Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Jeg er en gammel traver, det begynner å bli endel år nå. Lei, nja...vet ikke det, jeg sitter ikke lenge inne her hver gang, det orker jeg ikke. Jeg stuper inn, ser raskt over, eventuelt skriver ett raskt innlegg og stuper ut igjen. Som jeg gjør nå. Jeg har vært her en del år... mer eller mindre, men nytt nick nå... 0 Siter
Anki Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Jeg er gammel DOL-er men god.. hehe.. nei, føler meg ikke truffet *tusler videre* 0 Siter
shandy Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Lei og lei, joda, til tider, men jeg syntes heller det er mer flaut å tilbringe såpass mye tid her :-) Å egentlig er det såpass mange artige folk her, at det er mer underholdende enn å se på TV f.eks. Hvem er du da? 0 Siter
Soria Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Etter mer enn fire år her kan jeg vel kalles en gammel traver, men jeg hadde nylig et halvt års pause da :-) Men lei har jeg ikke blitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.