Gå til innhold

Gode, gamle travere på DOL

Anbefalte innlegg

Gjest Gammel traver selv
Skrevet

Jeg har vært fraværende her inne en god stund, men finner fort ut at de gode gamle fortsatt finnes her. Koselig er det, men går dere aldri lei?

Dere vet selv hvem dere er...

Skrevet

Jeg er en gammel traver, det begynner å bli endel år nå. Lei, nja...vet ikke det, jeg sitter ikke lenge inne her hver gang, det orker jeg ikke. Jeg stuper inn, ser raskt over, eventuelt skriver ett raskt innlegg og stuper ut igjen. Som jeg gjør nå.

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg har vært her litt over 3 år.. men vet ikke hvem du er?

Blir ikke lei.. Ikke alltid det er så mye liv her men, og ikke alltid alle innlegg er like spennede. men ejg får svar på masse rart jeg lurer på da - så er fornøyd med DOL jeg! ; )

Gjest Raffine
Skrevet

Jeg er en gammel traver, det begynner å bli endel år nå. Lei, nja...vet ikke det, jeg sitter ikke lenge inne her hver gang, det orker jeg ikke. Jeg stuper inn, ser raskt over, eventuelt skriver ett raskt innlegg og stuper ut igjen. Som jeg gjør nå.

Jeg har vært her en del år... mer eller mindre, men nytt nick nå...

Skrevet

Jeg er gammel DOL-er men god.. hehe.. nei, føler meg ikke truffet ;) *tusler videre*

Skrevet

Lei og lei, joda, til tider, men jeg syntes heller det er mer flaut å tilbringe såpass mye tid her :-)

Å egentlig er det såpass mange artige folk her, at det er mer underholdende enn å se på TV f.eks.

Hvem er du da?

Skrevet

Etter mer enn fire år her kan jeg vel kalles en gammel traver, men jeg hadde nylig et halvt års pause da :-)

Men lei har jeg ikke blitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...