nolte Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Endelig en interesseforening for de oss menn som finner det politisk korrekt å mene at det er ganske stygt med mye hår på hodet. Noen andre enn meg som føler seg kallet til å delta? ) 0 Siter
nolte Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Skrevet 20. mai 2003 her er den: http://www.harfeste-festivalen.net/ 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Med den manken jeg har så tror jeg mitt frammøte ville virket som et hån mot disse gutta. Disse folka på bildene ser heller ikke videre stabile ut, så jeg hadde nok endt opp med rundjuling om de hadde vært mange nok 0 Siter
Bassisten Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Hehe... Dersom eg ikkje fjerna alt, kunne kanskje dette vore interessant. Hårfestet kryper bakover, men det er knapt synleg i og med at resten er borte... :-) 0 Siter
Gjest skodavarevogn Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Her føler man seg ikke KALLET til å delta, men derimot SKALLET til å delta. 0 Siter
nolte Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Skrevet 20. mai 2003 Med den manken jeg har så tror jeg mitt frammøte ville virket som et hån mot disse gutta. Disse folka på bildene ser heller ikke videre stabile ut, så jeg hadde nok endt opp med rundjuling om de hadde vært mange nok Helt riktig. Vi grisebanker slike eklinger med hår. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 her er den: http://www.harfeste-festivalen.net/ SDD til høyre? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Helt riktig. Vi grisebanker slike eklinger med hår. Men folk som har sånt hår må jo ha en skrue løs. Det finnes det vel egentlig ingen tvil om. Blir man skalla så går man for total skinning. Ikke en sånn halvveis Jesuslookalike med hockeysveis. 0 Siter
nolte Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Skrevet 20. mai 2003 Men folk som har sånt hår må jo ha en skrue løs. Det finnes det vel egentlig ingen tvil om. Blir man skalla så går man for total skinning. Ikke en sånn halvveis Jesuslookalike med hockeysveis. Jeg setter en hundrelapp på at "taper-graden" er ganske stor på de som ser slik ut... ...vi kjenner vel alle en eller annen som ser slik ut... 0 Siter
petter smart Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 De hadde jo mer hår på hodet enn meg, selv om hårfestet var "litt" lenger bak. 0 Siter
Gjest skallet Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Noen andre enn meg som føler seg (s)kallet til å delta? ) 0 Siter
nolte Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Skrevet 20. mai 2003 Noen andre enn meg som føler seg (s)kallet til å delta? ) Skodavarevogn var før deg... men morsomt er det ordspillet... 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Jeg æ'me! Jeg har så høyt hårfeste at det laveste stedet på kroppen jeg har hår er pannen. Hm...nei - øyevippene faktisk. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 her er den: http://www.harfeste-festivalen.net/ Æææææææsj! Jeg digger menn med lite hår, men langt hår og måne er kvalmt! Banna bein. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.