Gå til innhold

Verpesjuk!

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Jeg er så verpesjuk at jeg snart går rundt meg sjøl.... : ) Men vil allikevel vente noen år. Hadde besøk av en venninne med en 2 ukers gammel liten pjokk, SÅÅÅ nydelig da..

Snakka om at vi skulle begynne å prøve etter sommerferien, emn tror nok vi venter litt til, men nå ble jeg helt bebbis-sjuk!

Uff.. får vel skylde meg hjem å ta en øl, da går kanskje litt av verpesyken bort.. Vil nemlig ikke gi opp festinga riktig ennå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105752-verpesjuk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Du trenger da ikke slutte å feste selv om du blir mor. Etter svangerskaps- og ammepausen må det bare planlegges litt mer enn før.

Når du sier det sånn så løper jeg hjem og voldtar sambisen! : ) Neida...

Liker friheten til å gjøre hva jegvil.. Dra på hyttettur med venner hvis ejg vil, dra på fest sånn plutselig, dra på cafe og ta en øl og røyk. :) ha en helvettes fest med hæla i taket.. Sitte oppe hele natta bedugget og skravle til vi blir overtrøtte og bare ler..

Men på en annen side så er jeg mye mer "husmor" enn venninne mine. Det ser man bare man kommer hjem til oss, der er det ikke noe aviser på bordet, skeve gardiner eller oppvask på benken nei! ; ) Har litt støv/rot på hjernen skjønner du! Men får jo masse skryt at det alltid er så koselig hos oss og da.. Så noe må det være godt for!

Men jeg klarer vel å vente et - to år... Er tross alt bare 22 da! Glad i å feste av og til, men også veldig veldig glad i barn og familieliv.

Hvor mange har du? Og kan jeg spørre om aldern din?

Dessuten så hadde vi ikke kart det økonomisk tror jeg.. Nå bruker ejg riktignok en del penger på tull men.. MÅ ha noen goder her i livet, som f.eks å ta en hotell-weekend, spise ute med drinker etterpå osv. Vil også kjøpe leilighet først, nå leier vi til 7600,- i mnd. Og det er nesten ehel mnd.lønna mi det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105752-verpesjuk/#findComment-615852
Del på andre sider

Good Golly!

Liker friheten til å gjøre hva jegvil.. Dra på hyttettur med venner hvis ejg vil, dra på fest sånn plutselig, dra på cafe og ta en øl og røyk. :) ha en helvettes fest med hæla i taket.. Sitte oppe hele natta bedugget og skravle til vi blir overtrøtte og bare ler..

Men på en annen side så er jeg mye mer "husmor" enn venninne mine. Det ser man bare man kommer hjem til oss, der er det ikke noe aviser på bordet, skeve gardiner eller oppvask på benken nei! ; ) Har litt støv/rot på hjernen skjønner du! Men får jo masse skryt at det alltid er så koselig hos oss og da.. Så noe må det være godt for!

Men jeg klarer vel å vente et - to år... Er tross alt bare 22 da! Glad i å feste av og til, men også veldig veldig glad i barn og familieliv.

Dessuten så hadde vi ikke kart det økonomisk tror jeg.. Nå bruker ejg riktignok en del penger på tull men.. MÅ ha noen goder her i livet, som f.eks å ta en hotell-weekend, spise ute med drinker etterpå osv. Vil også kjøpe leilighet først, nå leier vi til 7600,- i mnd. Og det er nesten ehel mnd.lønna mi det!

Babisser er kjempekoselige - såfremt du kan levere dem tilbake.

Lån barna til noen venner 1 døgn, så skal jeg love deg at du verdsetter friheten din etter en våkennatt.

Du er ikke klar enda. Vent i noen år. Nyt 20 årene dine.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105752-verpesjuk/#findComment-616000
Del på andre sider

7600,- er det samme som jeg betaler i lån pr måned. Og da er lånet nedbetalt om 7 år.

Jeg vil virkelig anbefale deg å kjøpe leilighet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105752-verpesjuk/#findComment-616350
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...