Snorkfrøken Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Kan noen oppdatere meg på hva som skjedde i gårdagens episode? 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Har de sluttet å sende Akutten (ER) i reprise natt til søndag??? 0 Siter
forbrenner Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Har de sluttet å sende Akutten (ER) i reprise natt til søndag??? Ja, de har sluttet å sende i reprise. Desverre. 0 Siter
Haleh Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Susan ble mer knyttet til kreftsyke Sean. Fire personer blie skutt på Doc Magoo's og politiet mistenkte Pratt og Gallant. Carter holdt på å fri til Abby, på ordentlig. Luka måtte ta seg en tur til psykologen. Ta en titt på denne: www.tvtome.com/ER eller tekst-tv s. 339 Episoden het "A thousand cranes" Kjekt at det er flere her som liker den serien:) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Skrevet 20. mai 2003 Susan ble mer knyttet til kreftsyke Sean. Fire personer blie skutt på Doc Magoo's og politiet mistenkte Pratt og Gallant. Carter holdt på å fri til Abby, på ordentlig. Luka måtte ta seg en tur til psykologen. Ta en titt på denne: www.tvtome.com/ER eller tekst-tv s. 339 Episoden het "A thousand cranes" Kjekt at det er flere her som liker den serien:) Tusen takk for svar! Web-siden fikk jeg ikke opp, men... Thanks! Knakende god serie ja! 0 Siter
Haleh Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Tusen takk for svar! Web-siden fikk jeg ikke opp, men... Thanks! Knakende god serie ja! Siden var nede tidligere i dag, men er oppe igjen nå. Jeg synes den er bra og oversiktelig. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Skrevet 20. mai 2003 Siden var nede tidligere i dag, men er oppe igjen nå. Jeg synes den er bra og oversiktelig. Ok, nå kommer jeg inn. I mellomtiden oppdaget jeg www.ertv.com massevis av info, og guiding gjennom set`et. Litt kult. Takker igjen! 0 Siter
Haleh Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Ok, nå kommer jeg inn. I mellomtiden oppdaget jeg www.ertv.com massevis av info, og guiding gjennom set`et. Litt kult. Takker igjen! Ja, den siden er også veldig bra. Hvis man er spesielt fan av Carter, Abby, Susan eller Luka er dette siden: http://www.always-er.de/ Der er det mye rart, blant annet små videosnutter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.