petter smart Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 http://www.dagbladet.no/kultur/2003/05/20/369202.html Men er det egentlig verdt å sitte der og pines bare for kanskje å se disse fjortisjentene nakne? 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Jaggu! Skal sitte og drikke øl og se på tragedien sammen med noen seriøst gp frelste folk. Nå blir det kanskje noe å se på for meg og :-) "............." 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Vet ikke helt jeg............ Dersom nakne småjenter er tingen trenger du ikke pine deg gjennom en bråte østeuropeisk dritt en hel lørdagskveld. Det skal visst ligge litt ute på dette internettet det snakkes så mye om. Nei, takke meg til! Nakne småjenter kan det være både på tv og internett. Jeg foretrekker kjerringa mi og knaskje ei god bok? Kanskje ikke samtidig men det blir da en god lørdag likevel. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 MGP kommer jeg til å se, men ikke for å se nakne 18-åringer. ) Vi (søstrene mine og jeg) bruker MGP som en unnskyldning til å spise oss kvalme på reker og loff og kritisere andres kjoler, sanger og stemmer sønder og sammen! ) 0 Siter
Bassisten Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Å sjå den internasjonale finalen i MGP gjer eg gjerne. Det er jo den dårlege kvaliteten som gjer det sjåverdig! Den dagen dei evt. gjer noko slik at MGP blir ein skikkeleg hitparade, det er nok dagen eg vel å ikkje sjå på. På den andre sida... Skjer det noko anna gøy, så vel eg det gjerne bort. Nakne russiske tenåringar kan eg klare meg utan. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.