Gå til innhold

Kanskje følge med på MGP likevel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pappa Bjørn

Vet ikke helt jeg............ Dersom nakne småjenter er tingen trenger du ikke pine deg gjennom en bråte østeuropeisk dritt en hel lørdagskveld. Det skal visst ligge litt ute på dette internettet det snakkes så mye om.

Nei, takke meg til! Nakne småjenter kan det være både på tv og internett. Jeg foretrekker kjerringa mi og knaskje ei god bok? Kanskje ikke samtidig men det blir da en god lørdag likevel.

Annonse

Å sjå den internasjonale finalen i MGP gjer eg gjerne. Det er jo den dårlege kvaliteten som gjer det sjåverdig! Den dagen dei evt. gjer noko slik at MGP blir ein skikkeleg hitparade, det er nok dagen eg vel å ikkje sjå på.

På den andre sida... Skjer det noko anna gøy, så vel eg det gjerne bort.

Nakne russiske tenåringar kan eg klare meg utan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...