Good Golly! Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Når jeg kjeder meg, sånn som nå, leker jeg Ja & Nei leken... Den går på følgende måte. Skriv ned Ja og Nei henholdsvis to identiske lapper. Brett dem sammen på lik måte. Så spør du spørsmål sånn som: Er kjæresten min glad i meg? Blir jeg noen gang rik? Er jeg pen? Osv. Mange interessante svar hvis du bare tør å spørre. Hehe... Gud, jeg må virkelig kjede meg ass... 0 Siter
Gjest Frida Freaky Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 *lol* Prøvde det nettopp. Kjæresten min har vært utro. Jeg kommer aldri til å gifte meg. Jeg er gravid... oj! Jeg kommer imidlertid til å bli søkkrik. Men ironisk nok mister jeg alt i gambling... 0 Siter
Babette Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Så du "Alt om min far" på TV2 på lørdag? Har du noen forklaring på at Esben Benestad granngivelig har pupper? Og han er en slank mann, så fett er ikke forklaringen. Dette grubler jeg en god del på. Hvis du kan gi meg et godt og fyldig svar, skal jeg vurdere å leke leken din. 0 Siter
Gjest Go Go Gadget Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Minner meg den gang pappa jobbet sene kvelder da jeg var midre. På søndagsmorgenene ville han sove utpå, mens hans lille datter ville leke. Da fant han på 1-2-3 leken. Vi telte til 3 og den som rørte seg eller sa noe først, hadde tapt. Som en tålmodig sjel ventet jeg musestille - fordi jeg hatet å vinne. På den måten fikk pappa sove ut litt ekstra på morgenkvisten. 0 Siter
Gjest Go Go Gadget Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Minner meg den gang pappa jobbet sene kvelder da jeg var midre. På søndagsmorgenene ville han sove utpå, mens hans lille datter ville leke. Da fant han på 1-2-3 leken. Vi telte til 3 og den som rørte seg eller sa noe først, hadde tapt. Som en tålmodig sjel ventet jeg musestille - fordi jeg hatet å vinne. På den måten fikk pappa sove ut litt ekstra på morgenkvisten. Hatet å tape selvfølgelig... 0 Siter
Good Golly! Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Skrevet 20. mai 2003 Så du "Alt om min far" på TV2 på lørdag? Har du noen forklaring på at Esben Benestad granngivelig har pupper? Og han er en slank mann, så fett er ikke forklaringen. Dette grubler jeg en god del på. Hvis du kan gi meg et godt og fyldig svar, skal jeg vurdere å leke leken din. Jeg har sett intervju med han tidligere, og han bruker push up BH. Det funker som ei kule... Vel, er du klar til Ja & Nei? 0 Siter
Babette Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Jeg har sett intervju med han tidligere, og han bruker push up BH. Det funker som ei kule... Vel, er du klar til Ja & Nei? Men han viste seg jo fram i bar overkropp på filmen, og han har faktisk pupper ! At han bruker pushup og innlegg er jeg klar over, men vi så ham uten stash! 0 Siter
Gjest Hormonell Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Men han viste seg jo fram i bar overkropp på filmen, og han har faktisk pupper ! At han bruker pushup og innlegg er jeg klar over, men vi så ham uten stash! Hormoner? 0 Siter
Babette Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Hormoner? Jeg tror ikke han spiser hormoner. Det jeg lurer på er rett og slett om man kan påvirke kroppen til selv å produsere kvinnehormoner ved å identifisere seg sterkt som kvinne. Teorien er kanskje søkt. Noe må det uansett være. Han er jo så åpen omkring dette selv, så kanskje jeg burde spørre ham direkte. OK, jeg gjør det. (*Renser stemmen og skrur opp lyden*) Ho ho, Esben eller Esther - er du der? 0 Siter
favn Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Jeg tror ikke han spiser hormoner. Det jeg lurer på er rett og slett om man kan påvirke kroppen til selv å produsere kvinnehormoner ved å identifisere seg sterkt som kvinne. Teorien er kanskje søkt. Noe må det uansett være. Han er jo så åpen omkring dette selv, så kanskje jeg burde spørre ham direkte. OK, jeg gjør det. (*Renser stemmen og skrur opp lyden*) Ho ho, Esben eller Esther - er du der? Manipulere seg selv til å bli hermafroditt? Nei, det var søkt. Vel er viljen sterk, men... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.