Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Kokt eller stekt ? Som David Crocket-lue ? Neida, det er ålreite dyr. Skal tenke meg godt om før jeg anskaffer en ny nå. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Kokt eller stekt ? Som David Crocket-lue ? Neida, det er ålreite dyr. Skal tenke meg godt om før jeg anskaffer en ny nå. Jeg kjørte over pommen vår i høst. Hadde jeg visst at du hadde lyst på ei sånn lue da, hadde jeg sendt hele greia til deg. Sender bilde. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Jeg kjørte over pommen vår i høst. Hadde jeg visst at du hadde lyst på ei sånn lue da, hadde jeg sendt hele greia til deg. Sender bilde. Stakkars bikkjekrek, hvordan skjedde det ? Pommeraner var det ? 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Stakkars bikkjekrek, hvordan skjedde det ? Pommeraner var det ? Pomme= Pommeranian, jeg kjørte over den med jobbilen. Den bet seg fast i forhjulet, for den ville være med meg på jobb. Jeg kommanderte den på trappa - men så ikke at den ga seg i vei igjen og havna under bakhjulet *sukk* 0 Siter
Gjest flisa i Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Ja selvfølgelig, det er noen perfekte og smarte dyr! 0 Siter
Aishana Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Ja, har 4. Og det forundrer meg ikke om det dukker opp flere når vi flytter inn i hus.... Katter er utrolig flotte dyr!!!! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Pomme= Pommeranian, jeg kjørte over den med jobbilen. Den bet seg fast i forhjulet, for den ville være med meg på jobb. Jeg kommanderte den på trappa - men så ikke at den ga seg i vei igjen og havna under bakhjulet *sukk* Uffda. Jeg har selv kjørt over et par labber, da jeg trodde surrebøtta av ei bikkje ville flytte seg da jeg langsomt rygga. Det var heldigvis dyp grus/sand, så labbene ble ikke flate. Mennesket som holdt bikkja i bånd sto også bare der og så på, men kunne ha dratt bikkja til seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.