Gå til innhold

Hva bør jeg forsøke (PCOSer som vil bli gravid!)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har PCOS og er overvektig. UL for et par uker siden viste PCO-cyster på høyre eggstokk (8-9 stk) men en helt normal venstre eggstokk. Er i tillegg kraftig insulinresistent og forsøker å legge om kostholdet av den grunn. Bruker Metformin.

Jeg har en sønn på litt over ett år, og forsøker nå å bli gravid med nr 2. Har forsøkt i 5 måneder nå uten å lykkes.

Av ulike grunner må vi bli gravide ganske raskt eller vente et par tre år. Derfor har vi ikke tid til å vente det obligatoriske året før vi får videre utredning/hjelp.

Jeg vil derfor forsøke alternativ medisin selv nå kommende syklus (første mensdag i dag). Hva anbefaler dere? Akupunktur, homeopati...? Jeg forsøker hva som helst!

Fortsetter under...

Gjest Hillda

Jeg har selv pco, og går til akupunktur behandling.Jeg har akkurat begynt,så jeg kan ikke si om det hjelper.Men henne jeg går til,fortalte meg at de med pco ,har veldig gode sjanser for å lykkes med akupunktur behandling.

Ønsker deg lykke til.

Jeg har også PCOS og er kraftig overvektig. Har en sønn født i sept-2001, og etter at jeg var ferdig med å amme var jeg nede hos F.Lindberg og fikk tatt masse prøver. Ble satt på ketogen diett og raste ned ti kilo på en måned- og ble gravid helt uten hjelp. (Ikke helt planlagt da...) Nå er jeg i uke 36.

Mitt råd er som følger: Ikke prøv kostholdsomlegging. GJØR DET! Er du overvektig og insulinresistent i tillegg kommer det til å gjøre underverker med kroppen din.

Vil du ha råd og tips så gi lyd. Da kan du få mailadressen min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...