Gå til innhold

Har du hatt kul/byll i underlivet? Hjelp meg!!

Anbefalte innlegg

Gjest Desperat!

Jeg er plaget med at det oppstår en kul innenfor/like ved siden av klitoris. Altså ikke i områder der kjønnshårene vokser, men i slimhinnen. Den sitter som regel ganske dypt, og er fryktelig vond å klemme på. Den er myk, som å klemme på en drue.

Har hatt dette 5 ganger nå, og har en gang måttet til kirurg for å snitte den opp. (Han kunne ikke svare på hva den kom av.)Den var fyllt av puss, det vil si at det var en bakterieinfeksjon som var årsaken til at byllen ble dannet.

De siste 2 gangene har jeg satt meg selv på antibiotikakur (har tilgang til det) i en uke, og den har da forsvunnet.

Men denne gangen ser det imidlertid ikke ut til at antibiotikaen hjelper, jeg har en druestor, øm kul innenfor klitoris, og kjønnslepper og alt er hovnet skikkelig opp. Har nevnt dette for flere leger og gynekologer, men har ikke vært til lege mens byllen har vært der. Det var kun den ene gangen den ble snittet opp. Men ingen har hørt om det før!! Har også spurt her inne på DOL, og lett på nettet.

Så, hvis du som leser dette også er plaget med slike byller, vær så snill og fortell meg hva du har gjort med det. Har du fått noen forklaring på årsak, evt om det kan forebygges? (skal uansett til gynekolog i morgen)

Jeg blir gal av dette, har nå hatt to slike byller på en måned!! :-(

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest kvitsymra

Heisann!

Jeg hadde vondt for å sitte på sykkelsetet i flere måneder, og trodde eg var støl... I går fant eg "den" kulen mellom 1'eren og 2'eren. Fikk helt noya, og dro til legevakten.

Han stakk hull på byllen, men den var ikke moden nok til å tømme seg helt. Fikk noen kraftige antibiotikatabletter og beskjed om ikke å sikle på lenge, og legge is på når jeg kom hjem.. (Han var utlending, så hen mente nok heller sykle.. :c) )

De på legevakten sa at den nesten daglig har byller som må tømmes, spesie hos unge kvinner.

Jeg regner med at dette er ganske vanlig og ufarlig.

I dag er jeg iallefall mye,mye bedre "der nede".

Håper det ikke dukker opp flere byller for oss to nå!

mvh

Gjest Desperat!

Heisann!

Jeg hadde vondt for å sitte på sykkelsetet i flere måneder, og trodde eg var støl... I går fant eg "den" kulen mellom 1'eren og 2'eren. Fikk helt noya, og dro til legevakten.

Han stakk hull på byllen, men den var ikke moden nok til å tømme seg helt. Fikk noen kraftige antibiotikatabletter og beskjed om ikke å sikle på lenge, og legge is på når jeg kom hjem.. (Han var utlending, så hen mente nok heller sykle.. :c) )

De på legevakten sa at den nesten daglig har byller som må tømmes, spesie hos unge kvinner.

Jeg regner med at dette er ganske vanlig og ufarlig.

I dag er jeg iallefall mye,mye bedre "der nede".

Håper det ikke dukker opp flere byller for oss to nå!

mvh

Takk for svar!

"De på legevakten sa at den nesten daglig har byller som må tømmes, spesie hos unge kvinner. Jeg regner med at dette er ganske vanlig og ufarlig."

Det de mener da er sikkert Bartholinitt-kjertler, som sitter ved skjedeinngangen. Det er veldig vanlig.

For min del ble det operasjon i full narkose denne gangen, og jeg håper virkelig at det var siste gang....

Forresten oppdaget jeg den også etter å ha syklet! Så jeg er ikke spesielt interessert i å sette meg på et sykkelsete igjen med det første.... Jepp, krysser fingre for oss begge!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...