Gå til innhold

VG bør skamme seg!

Anbefalte innlegg

Gjest skammelig!

På vg.no nå kan du se tittelen: Hatten blåste av Sonjas hode, og en artikkel om den dramatiske hendelsen. Og dette mens gamle blir ignorert på sykehjem, sykehuskøene vokser, og folk ikke har råd til å betale for strømregningene sine. Stakkars Sonja, uffsann! Det må ha vært en aldeles FRYKTELIG opplevelse for henne å miste designerhatten sin.

Argh, blir så sint av prioriteringene til avisen. Å bruke avisplass på en slik artikkel, er for meg direkte hånende mot det norske folk.

Måtte bare få det ut. Dere får være enige eller ei.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105834-vg-b%C3%B8r-skamme-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Jeg er enig i at den hendelsen er en bagatell i forhold til mye som skjer rundt i verden. Men ville vi virkelig lest VG hvis den bare handlet om vonde ting?

Noe av det VG scorer lesere på, er jo sladder om kjendiser og kongelige. Kanskje interesserer det meg ikke så mye om å lese om at Halle Berry brakk en arm, men sånn er det; det er ikke alt i en avis du gidder å lese.

Skal man måle opp mot hverandre hva som er mest tragisk og så trykke det, er ikke det en avis jeg vil lese. Det bør være en viss balanse. Og å se kongelige i en slik situasjon må da være litt artig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...