Gå til innhold

FU:Sminke eller ikke sminke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Javel. Jeg har nok et større ego enn deg.

Kanskje det.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

5

• Lillemus

4

• SoriaMoria

3

• Anki

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg går ikke så mye som til postkassa uten sminke...

Bruker som regel bare eyeliner og mascara til hverdags, men det _må_ jeg ha for å gå utenfor døra :o)

Løgner... Du gløymer at vi var på Saigon utan at du hadde sminke! HA! :-)

(Ja det finst bakdelar med å ha sambuarar på DOL)

Skrevet

Har eit par kompisar som sminkar seg litt når dei går på byen. Er det greit?

Eg tenkjer ikkje over det, og syns i grunnen dei kler det, sjølv om eg ikkje ville gjort det sjølv.

Og ja - dei er hetero.

Det synes jeg er kult.

Skrevet

Løgner... Du gløymer at vi var på Saigon utan at du hadde sminke! HA! :-)

(Ja det finst bakdelar med å ha sambuarar på DOL)

Fuck... det hadde jeg fortrengt... :-o

Gjest soIeiI
Skrevet

Jeg bruker sminke hver dag, med mindre jeg holder senga hele dagen. (Har til og med sminke på hytta! - ..helt håpløs!)

Pudder, øyenskygge, eyeliner og mascara kan jeg ikke være foruten. Gjerne lipgloss eller lepomade og.

Hvis jeg ikke rekker å ha på meg sminke får jeg høre det fra venninner: "Du ser så trøtt ut?!, har du sovet i natt"

Syns jeg ser mye bedre ut med sminke og om jeg ikke vasker håret om morgenen så har jeg sinnsykt til pulesveis også. ;)

Gjest soIeiI
Skrevet

Jeg bruker øyeskygge. Av og til maskara. Hadde sikkert brukt eyeliner litt oftere, hadde jeg bare visst hvordan i huleste man påfører det. Hver gang jeg prøver blir jeg seende ut som et lite helvete. skjevt og stygt og usj. Jeg tror jeg må ta meg et sminkekurs en dag.

Øvelse gjør mester!

Fins sånne svampaktige koster som du kan dra eyelinerern ut med så den blir jevn og ikke for sterk strek.

Jeg må bytte på å bruke flytende eyeliner og slik blyant for jeg mister teken etter ei stund..

Jaja, hardt å være kvinnfolk ;)

Skrevet

Eg tenkjer ikkje over det, og syns i grunnen dei kler det, sjølv om eg ikkje ville gjort det sjølv.

Og ja - dei er hetero.

Nei. Bruk gjerne litt hudkrem og sånt noe, men mannfolk med eyeliner og det som verre er er virkelig homo. Ikke at jeg har noe imot homser, men heterofile menn skal ikke bruke sminke!

Skrevet

Dere damer, tilhører dere de heldige som står friske og pene opp hver morgen? Seff! eh ..not! Har skvetter jeg hver eneste morgen når jeg ser meg i speilet, så sminke må på ja. Bruker ikke masse sminke sånn til vanlig, men mascara, eyeliner, litt rouge og leppestift i hvert fall. Gjerne øyenskygge også når jeg tenker meg om...

Skrevet

Og ja - dei er hetero.

nevøen min på 16 år var kjempesminket på 17. mai. Skvatt til først da jeg så han, men han kledde det faktisk utrolig godt etter at jeg vente meg til synet :)

Så - det kommer litt an på hvilken type man er, syns jeg - noen kler det, andre ikke :)

Skrevet

Kanskje det.

Det jeg glemte å si var selvsagt at 'fawn' er et fake-nick som en av de faste på Dol opererer med, åpenbart av en det rabler en smule for. Nicket spratt fram og ble reservert midt i tråden 'Nick-kødding!' under Webmaster i går. Les.

laguna1365380434
Skrevet

Og ja - dei er hetero.

Jeg synes det kan være fint jeg..

Har vært sammen med en som brukte kajal og saker&ting..

Han ble veldig søt med det..

Men igjen, jeg synes faktisk kunstig er pent..

Så på gutter som på jenter er det skikkelig sminke som er pent.. Svarte øyne, kontraster m.m..

Type lipgloss og diskreet mascara blir bare homsete og appelerer ikke til meg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...