Gjest siv-katrin Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Litt inspirerad av tråden lengre ned; Si meg, blir det helt feil å ha LITT sminke med seg på telt-tur en helg? Jeg er altså en sånn en som liker å i det minste bruke mascara...også på tur. Men mulig jeg er helt på tur, her? ;-) Hvordan reagerer gutterna på jenter , midt i grønne skogen, som kommer morgenfriske ut av teltet - med roser i kinnene og et sminket blikk? Vel, si at litt mascara er okey, da....? ...*plis?* 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Du har sannelig høye tanker om menn. Sann mine ord; De fleste menn merker ikke forskjell på om du er kitta, sparkla og malt eller går for naturell. De er sååå lettlurte. :-) 0 Siter
Gjest siv-katrin Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Du har sannelig høye tanker om menn. Sann mine ord; De fleste menn merker ikke forskjell på om du er kitta, sparkla og malt eller går for naturell. De er sååå lettlurte. :-) Åja, det var jo sant.... ;-) Det hadde jeg glemt faktisk, men takk for påminnelsen!! *gliser over naive menn* 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Du har sannelig høye tanker om menn. Sann mine ord; De fleste menn merker ikke forskjell på om du er kitta, sparkla og malt eller går for naturell. De er sååå lettlurte. :-) Bah! Er det noe jeg er god til - og det er det jo - masse, faktisk - så er det en av de tingene. ".................." 0 Siter
Gjest soIeiI Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Jeg tror de fleste menn himler litt med øya når man drar opp mascara'en og pudderet fra sekken, ja... Tror de blir mer imponert av at du holder liv i bålet, drar inn den største fisken eller at du kan de skumleste historiene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Jeg (som kvinne) hadde i alle fall himla med øynene over sminke på telttur... 0 Siter
Anki Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Vi skal på telttur i sommer, og jeg skal så klart ha med sminke. Hadde følt meg helt ille uten å ha på sminke en dag. Så - ta med mascara og det du måtte ønske du Hva avdre måtte synse og mene om det er vel ett fett, det er du som må få bestemme det selv 0 Siter
Anki Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Vi skal på telttur i sommer, og jeg skal så klart ha med sminke. Hadde følt meg helt ille uten å ha på sminke en dag. Så - ta med mascara og det du måtte ønske du Hva avdre måtte synse og mene om det er vel ett fett, det er du som må få bestemme det selv Hva andre måtte synse og mene, skulle det stå 0 Siter
Zirine Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 En ting er at familien liker meg best med sminke, men at jeg skulle måtte sminke meg på telttur??? Nei, faen heller, det gidder jeg ikke - SÅ glad er jeg ikke i dem heller. 0 Siter
Anki Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 En ting er at familien liker meg best med sminke, men at jeg skulle måtte sminke meg på telttur??? Nei, faen heller, det gidder jeg ikke - SÅ glad er jeg ikke i dem heller. Er ikke du sånn at du liker deg selv best med sminke du da? Jeg hadde fått hjerteattakk om jeg hadde gått rundt uten sminke og fått sett meg i et speil. Så for min egen helses skyld er det best å bruke sminke. Sånn er det! 0 Siter
Zirine Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Er ikke du sånn at du liker deg selv best med sminke du da? Jeg hadde fått hjerteattakk om jeg hadde gått rundt uten sminke og fått sett meg i et speil. Så for min egen helses skyld er det best å bruke sminke. Sånn er det! Det som redder meg er at det ikke er speil ute i naturen. Eller kanskje det at jeg nesten ikke er ute i naturen er grunnen ... hmm ..... 0 Siter
Gjest Nebbemor Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Mitt inntrykk er at mange mannfolk ikke ser om en dame er lett sminket. Det må mye skinke til før de ser det. Du må være 'malt' rett og slett. Tar du bare mascara på og litt ufarget lipgloss vil de ikke ane engang hvorfor de synes du har så pene øyne. 0 Siter
Zirine Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Mitt inntrykk er at mange mannfolk ikke ser om en dame er lett sminket. Det må mye skinke til før de ser det. Du må være 'malt' rett og slett. Tar du bare mascara på og litt ufarget lipgloss vil de ikke ane engang hvorfor de synes du har så pene øyne. hehe - godt poeng 0 Siter
Anki Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Mitt inntrykk er at mange mannfolk ikke ser om en dame er lett sminket. Det må mye skinke til før de ser det. Du må være 'malt' rett og slett. Tar du bare mascara på og litt ufarget lipgloss vil de ikke ane engang hvorfor de synes du har så pene øyne. "Det må mye skinke til før de ser det." Så på damer med rumpe som en låvedør syns sminken bedre ..? Eller de lar være å se på rumpa på større damer, og legger derfor merke til sminka? *tenke* 0 Siter
Gjest Nebbemor Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 "Det må mye skinke til før de ser det." Så på damer med rumpe som en låvedør syns sminken bedre ..? Eller de lar være å se på rumpa på større damer, og legger derfor merke til sminka? *tenke* Jeg skjønte rett og slett ikke hva du ville fra til! Men saken er at de som ikke er opptatt av sminke ikek så lett ser at folk er lett msinket. Selv så har jeg ei svigerinne som tydeligvis har vært sminket i alle år jeg har kjent henne, men det har ifkke jeg skjønt siden det var så pent utført. Så en dag så jeg henne uten sminke. DA skjønte jeg endelig at hun pleide være sminket. Tenk å kjenne et menneske i årevis uten å vite hvordan hun egentlig ser ut! Hun var veldig fargeløs, så jeg skjønenr godt at hun sminker seg siden hun er veldig opptatt av det ytre i alle henseender. Det er heldigvis ikke jeg. Og så er det ingen som detter overende av skrekk ved å se meg uten sminke heller. Men det er kan hende fordi de alltid har sett meg slik. Så det blir ikke noe overraskelsesmoment. Synes det er koseligere å overraske den andre veien jeg da! Ved plutselig å møte velsminket og se at folk reagerer på at du kan se SÅ pen ut. 0 Siter
Anki Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Jeg skjønte rett og slett ikke hva du ville fra til! Men saken er at de som ikke er opptatt av sminke ikek så lett ser at folk er lett msinket. Selv så har jeg ei svigerinne som tydeligvis har vært sminket i alle år jeg har kjent henne, men det har ifkke jeg skjønt siden det var så pent utført. Så en dag så jeg henne uten sminke. DA skjønte jeg endelig at hun pleide være sminket. Tenk å kjenne et menneske i årevis uten å vite hvordan hun egentlig ser ut! Hun var veldig fargeløs, så jeg skjønenr godt at hun sminker seg siden hun er veldig opptatt av det ytre i alle henseender. Det er heldigvis ikke jeg. Og så er det ingen som detter overende av skrekk ved å se meg uten sminke heller. Men det er kan hende fordi de alltid har sett meg slik. Så det blir ikke noe overraskelsesmoment. Synes det er koseligere å overraske den andre veien jeg da! Ved plutselig å møte velsminket og se at folk reagerer på at du kan se SÅ pen ut. Du skrev: Det må mye skinke til før de ser det. Var bare det jeg kommenterte. Vet at det var skrivefeil da du skrev skinke da, men måtte bare *dårlig humor* 0 Siter
serendipity Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Selv hadde jeg ikke tatt det med, men jeg hadde ikke reagert på om andre gjorde det. Smilt litt kanskje, men ikke "vondt ment". OM man vi ta seg bra ut for de man er sammen med, så er det vel ett fett om man er på cafè eller i marka. Ta med sminke du. :-) 0 Siter
Gjest Nebbemor Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Du skrev: Det må mye skinke til før de ser det. Var bare det jeg kommenterte. Vet at det var skrivefeil da du skrev skinke da, men måtte bare *dårlig humor* *LOL* Jeg leste 'sminke' i innlegget ditt også jeg, selv om det so 'skinke'. Når en har bestemt seg for hva det står, så ser en tydeligvis ikke skrivefeil. DA skjønner jeg! Skulle ønske det var sant forresten. Eller nei, jeg er vel såpass overvektig at det ER synlig for alle menn tror jeg (frykter jeg). 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Jeg har med sminke på telttur.. Så klart.. Forresten, jeg sov i telt på Nordmarka en uke alene, furtet og var sur på verden.. Da brukte jeg ikke sminke, for ingen så meg.. Men den var nå med.. Jeg sminker meg, til alles irritasjon, alltid før jeg skal ut.. Med mindre jeg bare skal løpe i butikken. Har gått uten på skolen også, når jeg har hatt dårlig tid.. En gang kom jeg faktisk på TV uten sminke.. iiik.. Jeg glemte det, og spurt så pent om jeg kunne svare på noen "enkle spørsmål" på Olafs Ryes etter skoletid.. Ikke bare så jeg kjip ut, jeg gjorde en jævlig dårlig figur i tillegg.. De "enkle" spørsmålene, viste seg å være relativt intrikate og dreide seg om oljefond og bruttonasjonalprodukt.. Huff&huff..) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.