Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Forøvrig syns jeg det er flott at du er så samarbeidsvillig. Takker på forhånd. :) "

Nåja, men så er jeg jo også VELDIG klar over at du ikke har telefonnummeret mitt :)

å faen ... *luske ut med halen mellom beina*

Skrevet

Ærlig talt så aner jeg ikke hvilken farge jeg har på håret :)

Skrevet

Jeg farget hos frisøren i går. Det var veldig mørk brun nederst og halvt om halvt mahogny og brunt ellers. Synes det ble fint jeg.

Skrevet

Horten er en fin plass det - hele Vestfold er i grunnen pent og veldig hyggelig - om sommeren, vel og merke.

Jeg skal tenke på deg når jeg kommer med båten over - nedlesset med sprit til broren min - og vinke hvis jeg har noen hender ledig :)

Ja ikke sant at Vestfold er koselig? om sommeren vel og merke :)

Men, om vinteren derimot, ser den byen jeg kommer fra ut som en utdødd landsby som har vært herja av både pest og kolera. Så jeg flytta sørover.

Her ser man iallefall mennesker (vel sørlendinger da) selv midtvinters.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...