Anki Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Skrevet 21. mai 2003 "Forøvrig syns jeg det er flott at du er så samarbeidsvillig. Takker på forhånd. " Nåja, men så er jeg jo også VELDIG klar over at du ikke har telefonnummeret mitt å faen ... *luske ut med halen mellom beina* 0 Siter
Altman Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Ærlig talt så aner jeg ikke hvilken farge jeg har på håret 0 Siter
Soria Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Jeg farget hos frisøren i går. Det var veldig mørk brun nederst og halvt om halvt mahogny og brunt ellers. Synes det ble fint jeg. 0 Siter
andungen Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Horten er en fin plass det - hele Vestfold er i grunnen pent og veldig hyggelig - om sommeren, vel og merke. Jeg skal tenke på deg når jeg kommer med båten over - nedlesset med sprit til broren min - og vinke hvis jeg har noen hender ledig Ja ikke sant at Vestfold er koselig? om sommeren vel og merke Men, om vinteren derimot, ser den byen jeg kommer fra ut som en utdødd landsby som har vært herja av både pest og kolera. Så jeg flytta sørover. Her ser man iallefall mennesker (vel sørlendinger da) selv midtvinters. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.