Gjest hjeIp ! Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Etter at vi fikk bredbånd har jeg ikke kommet inn på min hjemmeside for å oppdatere. Fant ut at man måtte sende sms melding til start for å få åpnet konto. Dette har jeg gjort, men det funker ikke likevel. Jeg har sendt mail til Start Support for å melde fra om at ting ikke funker, men der får jeg bare til svar at jeg må sende en sms for å få åpnet kontoen! Men det har jeg jo gjort! Det skrev jeg også i mailen min. Bruker de å være så lite behjelpelige på Start support? Er det noen her som har noen ide om hvorfor kontoen ikke har blitt åpnet? Så vidt jeg vet har jeg gjort alt riktig, skrevet brukernavn og passord riktig også. 0 Siter
Gjest syns nå jeg Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Man kan kanskje ikke vente allverdens support fra en gratistjeneste? 0 Siter
Gjest hjeIp ! Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Man kan kanskje ikke vente allverdens support fra en gratistjeneste? Til "synes nå jeg": Bare slapp av, jeg er klar over at dette også er en gratistjeneste, så jeg har ikke så store forhåpninger om løsningen. Men det KAN jo hende det sitter en der ute som har hatt det samme problemet som meg, og som dermed kan være så snill og fortelle meg hva som er galt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.