Gå til innhold

Jeg har fått en mail fra partner'n.....

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger kanskje noen gode råd?
Skrevet

... med innhold som;

"ryste hele forholdet...du ikke bryr deg....jeg gir fullstendig f*....du gir blaffen....sint....fortvilet....forsure....sint....såret....egoistisk...tåpelig....dum....forbannet...sint....herregud, bli voksen..."

Har jeg et problem, tro? ;-)

Isåfall har jeg 1t og 45 min å løse det på, før jeg setter beina i heimen....

Skrevet

Det høres vel egentlig mest ut som om det er partneren din som har et problem.

Du legger tross alt dette fram som om du syntes det er litt artig. Så mye kan vel tyde på at partneren din har rett i enkelte av glosene han har liret av seg i mailen til deg.

Skrevet

Hei!

Jeg vil anta at du har et aldri så lite problem ja....

Dersom du er interessert i å prøve å lappe dette sammen foreslår jeg at du stikker innom reisebyrå og blomsterbutikken på vei hjem. En liten 5 ukers tur til Karibien og 120 laaange røde roser kunne kanskje hjelpe litt.

Hvis du på den andre siden ikke er så interessert i dette forholdet så er det jo bare å troppe opp, pakke kofferten og si at mailen sa vel det meste som skulle sies.

Beste rådet jeg har på lur...

Skrevet

Det verkar som du har eit problem ja, men du kan ikkje løysa det FØR du kjem heim. Kanhenda bør du tenkja over kva som står i mailen, og så prøver du å løysa problemet saman med partnaren når du kjem heim.

serendipity
Skrevet

Det høres vel egentlig mest ut som om det er partneren din som har et problem.

Du legger tross alt dette fram som om du syntes det er litt artig. Så mye kan vel tyde på at partneren din har rett i enkelte av glosene han har liret av seg i mailen til deg.

Han??? Jeg ville trodd det var en hun. Som hadde skrevet glosene jeg :-)

Skrevet

Før du setter bena i heimen ?

Dette problemet kan ikke løses på forhånd. Hvis du har såret partneren din, må dere snakke om hvorfor.

Er du lei deg for det ? Si det. Etter at du har satt bena i heimen.

Skrevet

Han??? Jeg ville trodd det var en hun. Som hadde skrevet glosene jeg :-)

Sorry. Ordet "han" ble brukt mer av gammel vane.

Du kan gjerne kalle meg for en kjønnsfascist om du vil, og meld meg gjerne inn for likestillingsombudet! :)

serendipity
Skrevet

Sorry. Ordet "han" ble brukt mer av gammel vane.

Du kan gjerne kalle meg for en kjønnsfascist om du vil, og meld meg gjerne inn for likestillingsombudet! :)

NÆÆÆI ! Ikke når du tolket det den "rette" veien. Du trodde jo åpenbart at en mann var i stand til å skrive de ordene,,, he he

Skrevet

NÆÆÆI ! Ikke når du tolket det den "rette" veien. Du trodde jo åpenbart at en mann var i stand til å skrive de ordene,,, he he

Jeg er enig med deg i at det er høyst tvilsomt at en mann kunne skrevet de ordene der, dog er 1 av 10 homser så man vet jo aldri :)

Men bare for å ro meg inn sånn at jeg ikke risikerer å bli for godt mottatt blant Ottarkvinnfolkene her på dol: Jeg mente "han" i betydning "han/hun".

:)

Skrevet

Jeg er enig med deg i at det er høyst tvilsomt at en mann kunne skrevet de ordene der, dog er 1 av 10 homser så man vet jo aldri :)

Men bare for å ro meg inn sånn at jeg ikke risikerer å bli for godt mottatt blant Ottarkvinnfolkene her på dol: Jeg mente "han" i betydning "han/hun".

Håh! Du er blitt myk. Det kan du ikke vri deg unna _nå_.

serendipity
Skrevet

*ts* Så du ville ei like at kvinnene i Ottar begynte å vise deg vel meget oppmerksomhet av positiv karakter??

Skrevet

Håh! Du er blitt myk. Det kan du ikke vri deg unna _nå_.

Jeg er myk. Du er patetisk.

Det er helt utrolig at man ikke klarer å skrive en linje fra den man etterligner uten å bli avslørt.

Skrevet

*ts* Så du ville ei like at kvinnene i Ottar begynte å vise deg vel meget oppmerksomhet av positiv karakter??

Nei, det hadde jeg sett på som ensbetydene med å mislykkes som menneske! :)

Skrevet

Jeg er myk. Du er patetisk.

Det er helt utrolig at man ikke klarer å skrive en linje fra den man etterligner uten å bli avslørt.

Hehe, jeg har glemt å si at jeg har begynt med stor forbokstav, ble lei av den dritten som har hengt rundt her i det siste...

For sikkerhets skyld, det _er_ meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...