Gå til innhold

FU: Hvor mye tjener du pr. mnd? Og hvor mye lån pr. mnd?

Anbefalte innlegg

Gjest Statistisk sett

Er litt nyskjerrig om folk har det bedre/verre enn meg.

Har tenkt å sette opp gjennomsnittstall og se hva vi kommer frem til?

Dette er altså FØR skatt :)

- og - er det noen som mener jeg har fritidsproblemer da ? :o) hehe..

Jeg har ca. 21.000 pr.mnd. - samboeren ca. 30.000 pr.mnd. - og ca. 13.000 i lån pr. mnd - og leieinntekter på 4.200 pr mnd...

Så får vi se om noen gidder :)

Fortsetter under...

Gjest dette er min situasjon

Jeg har 28000 på den faste jobben min, 1900 i barnetrygd og siden har jeg ekstrajobb som varierer fra 0 - 10000. Dette er brutto lønn. Jeg betaler 8000 i måneden i boliglån, og ca. 2000 i studielån. Jeg er aleneforsørger, bor sammen med min datter på 15 år. Jeg får ikke bidrag fra faren siden hun bor mye hos han.

Jeg har det bra så lenge jeg har barnetrygden og ekstrajobben. Hvis det forsvinner må jeg finne meg et billigere sted å bo.

Annonse

Jeg har ca 5000 inn i måneden, betaler 2750 i husleie..

Også har jeg litt studiegjeld + litt annen klattgjeld, men ikke andre store lån..

Kjipt...:(

Gleder meg til bedre tider..

Er det nå vi skjønner vi har havnet på feil hylle eller skal jeg si feil sted :o)

Eg tener ca. 35.000 brutto i mnd. Sambo tener ca 8000 inntil ho får seg betre betalt jobb. Vi betalar ca 8000 i lån på huset, i tillegg 5000 i husleige, og 3600 i lån på bilen. Går litt trått for tida, men lever ikkje dårleg akkurat.

Annonse

Uff ; ikke jeg !

Har vært på kontoret hans noen ganger , og det fins ikke pause omtrent.

Han har ca. 300 inn og ut telefonsamtaler hver dag + papirarbeid!

;o)

Kunne nesten tenkt meg det jeg. Hadde om ikke annet hatt noe innbringende å henge fingrene i!

Vet det er travelt, for eksen jobbet i en slik bedrift tidligere og. Meglerne var jo der til alle døgnets tider, så han var sjeleglad han bare skulle holde systemet up and running.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...