Gå til innhold

Dagslinser-pris?

Anbefalte innlegg

Gjest jentetjueår
Skrevet

Er det noen som veit sånn ca hvor mye det koster for 1/2 år med dagslinser?

Gjest IaIaIa
Skrevet

ca 1900kr pr halvår..koster som oftest dobbelt så mye som månedslinser.

men hvorfor ikke prøve døgnlinser? dvs du har de på deg i strekk i en mnd, er veldig praktisk! jeg bruker det, og er veldig fornøyd! det er bare en hundrelapp elns dyrere enn dagslinser.

mvh

Kizza1365380506
Skrevet

Betaler 380,- kroner måneden for min datter sine.

Skrevet

Samboeren min brujer Acuvue, de koster 1800 for 6 mnd. Selv bruker jeg vanlige månedslinser til ca 1000 kr for 6 mnd og synes det er best.

Skrevet

Jeg betaler ca. 1850,- pr. halvår, og dette inkluderer én årlig kontroll hos optiker.

(Bausch & Lomb)

Skrevet

Mannen min betaler 318,-/mnd.

Selv slipper jeg - opererte bort -6,5 med Lasik i fjor og ser som en ørn :)

Skrevet

Jeg betaler 318; hos brilleland !

Da er det også faste gratis kontroller innkludert ;o)

Gjest lis@bet
Skrevet

Mannen min betaler 318,-/mnd.

Selv slipper jeg - opererte bort -6,5 med Lasik i fjor og ser som en ørn :)

Åh.. heldiggris!!

Hvordan var operasjonen, var det ubehagelig?

*myser mot skjermen*

Gjest lis@bet
Skrevet

Jeg betaler 2050 for et halvt år med dagslinser, inkludert grundig øyeundersøkelse. Går hos InterOptik.

Skrevet

Åh.. heldiggris!!

Hvordan var operasjonen, var det ubehagelig?

*myser mot skjermen*

Nei, det var ikke vondt i det hele tatt! Og gratis :) Fikk det gjort gratis på Rikshospitalet fordi jeg så så dårlig :) Anbefales virkelig!

Gjest lis@bet
Skrevet

Nei, det var ikke vondt i det hele tatt! Og gratis :) Fikk det gjort gratis på Rikshospitalet fordi jeg så så dårlig :) Anbefales virkelig!

Jøss, så bra!

Men jeg ser sikkert ikke dårlig nok til å få det gratis, har bare -3 på begge..

Skrevet

Jøss, så bra!

Tror grensen går på ca. - 6,0.

Skrevet

Skal det ikke være en grunn til at man ikke kan bruke linser eller briller for at man skal få det gratis?

Skrevet

Skal det ikke være en grunn til at man ikke kan bruke linser eller briller for at man skal få det gratis?

Joda. I mitt tilfelle var argumentet at jeg jobber på sykehus med svært tørr luft/innemiljø. Fikk problemer med linsene på 10 timer lange nattevakter. Briller har jeg aldri klart å bruke. Verre var det ikke...

Skrevet

Jøss, så bra!

Du kan trekke det fra på skatten, selv om du ikke kvalifiserer til gratis behandling. Det blir ganske mange tusenlapper du sparer av det.

Gjest lis@bet
Skrevet

Joda. I mitt tilfelle var argumentet at jeg jobber på sykehus med svært tørr luft/innemiljø. Fikk problemer med linsene på 10 timer lange nattevakter. Briller har jeg aldri klart å bruke. Verre var det ikke...

OK, så dette kravet kommer i tillegg til at man må ha -6?

Jeg har problemer med tørre øyne, eller, tårevæsken er tyktflytende. Linsene faller nesten ut om noen røyker i nærheten..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...