Gå til innhold

Hvordan bli venner igjen med katt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

21

• Ulv I Faarikaal

9

• Dorthe

4

• musikeren

2

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

*lol*

Din katt høres ut som min..

Han får også overraskende godt tempo på sine 10, dovne kilo om noen rasler med plastposer eller tar i kjøleskapsdøren..:o)

Katter er matvrak, vi sveiva på boksåpneren på veggen hjemme, da dukka de opp som lyn fra klar himmel, også naboens. Brått fikk vi to-fire katter lent opp mot bena med haler rett til værs.

laguna1365380434

Katter er matvrak, vi sveiva på boksåpneren på veggen hjemme, da dukka de opp som lyn fra klar himmel, også naboens. Brått fikk vi to-fire katter lent opp mot bena med haler rett til værs.

Nemlig..:o) Så det er grunn til bekymring når de overser snoptilbud..

Da er de enten syke eller alvorlig sure..

Ulv I Faarikaal

Nemlig..:o) Så det er grunn til bekymring når de overser snoptilbud..

Da er de enten syke eller alvorlig sure..

Jeg pleiede bare frese til dem, så skvatt de i alle retninger uten å huske det særlig lenge. Men den siste katta jeg hadde ble så redd at den ble under badekaret et døgn, og sneik seg langs vegga i flere dager.

Annonse

Gjest soIeiI

Damer skjønner jeg meg ikke på ! Kan vi gjøre omvendt ?

Jeg skjønner meg litt på damer, men når det gjelder forhold liker jeg katter best..

Men, ok, siden det er deg kan jeg gjøre et forsøk..

Spørs om laguna blir like fornøyd, jeg er nemlig fæl til å låne hårgele og sokker og er håpløst rotete... :(

laguna1365380434

Jeg skjønner meg litt på damer, men når det gjelder forhold liker jeg katter best..

Men, ok, siden det er deg kan jeg gjøre et forsøk..

Spørs om laguna blir like fornøyd, jeg er nemlig fæl til å låne hårgele og sokker og er håpløst rotete... :(

Tja.. er stor sett husren og låner bort både sokker og gele om jeg er i godlune..

Mine lukter ikke tåfis heller...

Tror typen hadde synes det var greit at jeg ble omplassert også.. Hvertfall innimellom og spesielt i går/dag..;o)

Annonse

laguna1365380434

Damer skjønner jeg meg ikke på ! Kan vi gjøre omvendt ?

Personelig er jeg ikke vanskelig.. (tror jeg)..

Blir jeg klødd på ryggen daglig, og får sjokolade ukentlig holder jeg stort sett fred..;o)

Selvom typen sier noe heelt annet..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...