Gå til innhold

Hvordan bli venner igjen med katt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

21

• Ulv I Faarikaal

9

• Dorthe

4

• musikeren

2

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Jeg skjønner meg litt på damer, men når det gjelder forhold liker jeg katter best..

Men, ok, siden det er deg kan jeg gjøre et forsøk..

Spørs om laguna blir like fornøyd, jeg er nemlig fæl til å låne hårgele og sokker og er håpløst rotete... :(

Ikke mitt problem.

Ulv I Faarikaal

Personelig er jeg ikke vanskelig.. (tror jeg)..

Blir jeg klødd på ryggen daglig, og får sjokolade ukentlig holder jeg stort sett fred..;o)

Selvom typen sier noe heelt annet..

Ørlitt urimelig sånn bittelitt innimelllom helt unntaksvis liksom, kanskje ?

Annonse

laguna1365380434

Har katta snakket til deg før???....hmmm...bare sånn veldig forsiktig,...ikke ta det ille opp, men har du vurdert å ta deg en tur til psykiater?

*gjemmer seg*...

*lol*

Joda, her snakkes det med pus til stadighet..

Det er egentlig han som forteller meg at jeg skal bruke all min våkne tid på internett..;)

Ringer psykologen med engang jeg..:o)

Ulv I Faarikaal

*lol*

Joda, her snakkes det med pus til stadighet..

Det er egentlig han som forteller meg at jeg skal bruke all min våkne tid på internett..;)

Ringer psykologen med engang jeg..:o)

Å snakke med katter er ikke uvanlig (håper jeg) til den kan man fortelle de mest intime ting uten at de forteller det videre eller setter opp en sjokkert mine og kommer med irritrende kommentarer.

laguna1365380434

Å snakke med katter er ikke uvanlig (håper jeg) til den kan man fortelle de mest intime ting uten at de forteller det videre eller setter opp en sjokkert mine og kommer med irritrende kommentarer.

Så sant.. De er greie sånn..:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...