Gå til innhold

Hvor høye er dere-og hvor høye er barna deres?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Jeg har ikke barn, så det blir muligens feil å svare..

Men i allefall, jeg er lavere enn alle i slekta, både mor, far og bror.. De er over 1.80 alle sammen..

Jeg er litt i underkant av 1.70..

Så jeg ble i allefall ikke høyere en folka mine, men brutter er høyere en fatter..:o)

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Ungene kan arve anlegg fra begge familier. Vi er begge 1.78, min familie er høye og tynne mens min manns familie er små og "butte".

Min sønn er 15 år og for tiden 1.85 og tynn mens min datter er 19 år 1.54 og "butt".

Gjest fra sine

Jeg er 170cm, gubben er 178cm.

Eldstejenta er snart 13 og ferdig utvokst, hun er 165cm.

Hun var 160 cm. da hun var 10 år, og vi fryktet at hun skulle bli veeeldig høy, men sånn gikk det ikke heldigvis.

De to minste er i barnehagealder og er foreløpig helt normale.

Men jeg må fortelle om broren min (foreldre er 166 og 185) Han var 158 cm. som tiåring, og det ble tatt håndrøntgen som viste at han kom til å bli ca. 190-195.

Så medisinering eller hormonbehandling var uaktuelt.

Nå er han 24 år, og er 176 cm!

Og høyere blir han garantert ikke..

Legene tok jammen meg feil dengangen gitt!

Annonse

Jeg er 164, og mannen min er 183.

Eldste datter er straks 13 år, og 152 cm nå. Tror hun kan vokse enda en del.

Nest eldste datter er 11 år, og har vokst forbi søsteren, hun er snart like høy som meg. Hun er kommet mye lenger i puberteten også (mens og det hele) så jeg tror nok hun stopper opp tidligere også.

Sønnen på 8 er høyest i sin klasse, kanskje han blir som sin far. Han er vel rundt 135 cm tror jeg.

Yngste datter på 3 år har vært lengst av alle ungene hele veien, nå er hun 96 cm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...