Gå til innhold

Hvorfor har folk katter?

Anbefalte innlegg

Er det nøye? Du liker ikke katter, greit. Jeg liker ikke hunder, like greit. Vi kan ikke like alt, det er vel ingen vits i å late som om det er helt utrolig umulig forferdelig å like katter.

I tillegg kan det være en fordel å klare å fatte at vi er forskjellige, og at det er lavmåls å begynne å diskutere slike ting objektivt. Jeg liker katter - om naboen ikke liker katter så driter jeg i det, så lenge vedkommende ikke går rundt og forkynner sitt syn som noe mer riktig enn mitt.

".................."

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• Soria

4

• Ulv I Faarikaal

4

• laguna1365380434

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest soIeiI

I tillegg kan det være en fordel å klare å fatte at vi er forskjellige, og at det er lavmåls å begynne å diskutere slike ting objektivt. Jeg liker katter - om naboen ikke liker katter så driter jeg i det, så lenge vedkommende ikke går rundt og forkynner sitt syn som noe mer riktig enn mitt.

".................."

Ganske irriterende med gneldrebikkjer også som blir pint hele dagen i en bitteliten hundegård..

Ganske irriterende med gneldrebikkjer også som blir pint hele dagen i en bitteliten hundegård..

Å ja. Har man hun i en liten hundergård, så er det kun forsvarlig som et oppholdssted mens eierne er på jobb etc. Det skal ikke stå alene utover dette.

".................."

Ulv I Faarikaal

Jeg personlig skjønner ikke hva som er facinerende med mennesker - de er jo som regel rett og slett motbydelige. Stinker mye mer enn både hunder og katter gjør de også. Nei, takke meg til katter/hunder fremfor de fleste mennesker.

"................"

Hva slags mennesker er du treffer ? Ikke innsatt vel ?

laguna1365380434

I tillegg er det nærmest umulig å ha fugler uten at det nærmer seg dyreplageri. Det sier seg selv - et dyr som er skapt for å fly og bevege seg over store avstander, innesperret i et lite bur, evt. en liten stue.

".................."

Ja, jeg mislikte det aspektet også..

Fuglen virket jo dønnulykkelig..

Jeg lot den være løs i rommet, men slippe den ut kunne jeg jo selvsagt ikke.. Den hadde jo så klart ikke hatt nubbsjans, men hadde antagelig dødd av skrekk før den hadde rukket å bli kattemat e.l

Annonse

laguna1365380434

Jeg personlig skjønner ikke hva som er facinerende med mennesker - de er jo som regel rett og slett motbydelige. Stinker mye mer enn både hunder og katter gjør de også. Nei, takke meg til katter/hunder fremfor de fleste mennesker.

"................"

Jeg er tilbøyelig til å være enig med deg..:o)

"................"

Enig med du :-)

Kizza1365380506

Ja vår kom rekende på ei fjøl, kan du si. Han var så skjønn og ungene måtte jo bare ha han. Ingen andre tok ansvar for an så. Nå er han en av familien, tror sjøl han er sjefen da men det er han jo ikke alene om.

Jo katter er ålreite dyr, kan godt tenke meg flere jeg.

Gjest shadde

"................"

Ja,og det verste eksemplaret av slaget er menn!Hvorfor huser vi kvinner menn år etter år?de roter og griser,tar aldri opp etter seg,vasker aldri,rer aldri opp senga,sitter bare i sofan og glor apatisk på tv´n.Hvorfor anskaffer vi ikke oss en hund til istedet?da slipper vi unna med mye mindre arbeid!

Annonse

Ja,og det verste eksemplaret av slaget er menn!Hvorfor huser vi kvinner menn år etter år?de roter og griser,tar aldri opp etter seg,vasker aldri,rer aldri opp senga,sitter bare i sofan og glor apatisk på tv´n.Hvorfor anskaffer vi ikke oss en hund til istedet?da slipper vi unna med mye mindre arbeid!

Gi dem boken "slik blir du husets herre" av Jon Almaas. Da skal de visstnok sette i gang med et smil om munnen :-)

Gjest Shadde

Gi dem boken "slik blir du husets herre" av Jon Almaas. Da skal de visstnok sette i gang med et smil om munnen :-)

Jasså?så det finnes håp altså?Er det en dressurbok?tenkte på og kjøpe en hundedressurbok til gubben jeg skjønner du,men din anbefaling er kansje enda bedre?

Enig. Og for ikke å snakke om kvinner! Sære, sure og grinete halvparten av tiden, og totalt ulogiske og uberegnelige den andre halvparten. Ikke kan de skifte dekk på bilen, ikke kan de slå i en spiker og ikke kan de skifte lyspære. Men mat skal dem ha!

"...................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...