AnonymBruker Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Det melder Se og Hør. Kan ikke helt stole på dem, tror de koker suppe på en spiker. https://www.seher.no/kongelig/familien-diskuterte-skilsmisse/84401450 Kronprinsparet står i en krisetid. Kilder tett på forteller til Se og Hør at en kongelig skilsmisse skal ha vært et tema. Etter det Se og Hør erfarer har de mange påkjenningene den siste tiden ført til en krise i forholdet. Ulike kilder tett på Slottet forteller nå at et av alternativene som har vært diskutert for kronprinsparet, er skilsmisse. Etter det Se og Hør erfarer, skal man ha diskutert hvordan en skilsmisse kan gjennomføres til det beste for både Mette-Marit og Haakon – og ikke minst monarkiet. Anonymkode: 266f6...f3d 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det melder Se og Hør. Kan ikke helt stole på dem, tror de koker suppe på en spiker. https://www.seher.no/kongelig/familien-diskuterte-skilsmisse/84401450 Kronprinsparet står i en krisetid. Kilder tett på forteller til Se og Hør at en kongelig skilsmisse skal ha vært et tema. Etter det Se og Hør erfarer har de mange påkjenningene den siste tiden ført til en krise i forholdet. Ulike kilder tett på Slottet forteller nå at et av alternativene som har vært diskutert for kronprinsparet, er skilsmisse. Etter det Se og Hør erfarer, skal man ha diskutert hvordan en skilsmisse kan gjennomføres til det beste for både Mette-Marit og Haakon – og ikke minst monarkiet. Anonymkode: 266f6...f3d Dette tror jeg ikke noe på 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Tror ikke noen skal bruke Se og Hør som kilde til noe som helst.. Anonymkode: aeeee...e15 2 Siter
morsan Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Det er generelt sett all mulig grunn til å mistro S&H, og da også her. Selv uten noen som helst «kilder» er det jo lett å tenke seg at alt som har skjedd de siste par årene har vært en påkjenning også for ekteskapet, Marius, sykdom, Epstein. Men signalene kronprinsparet har gitt utad gir ingen indikasjoner på at skilsmisse er nært forestående, fra intervjuet med dem forrige uke til at de holdt hender under Belgias statsbesøk. Det kan godt hende de har diskuterte skilsmisse, ikke fordi forholdet var over, men som et middel for å forsøke å berge monarkiet. 1 Siter
Osten Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Hva som er diskutert eller ikke, er vel uinteressant. Det som er interessant er hva som kom ut av det. Jeg tipper at vår aldrende konge ikke ønsker skilsmisse eller lignende «skandaler» i familien. Han er av den gamle skolen, og jeg kan tenke meg at han vil ha så mye ro som det er mulig i denne krevende tiden. Jeg forstår han godt, det har vært mye å forholde seg til nå. 1 Siter
Frigg Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Osten skrev (2 timer siden): Hva som er diskutert eller ikke, er vel uinteressant. Det som er interessant er hva som kom ut av det. Jeg tipper at vår aldrende konge ikke ønsker skilsmisse eller lignende «skandaler» i familien. Han er av den gamle skolen, og jeg kan tenke meg at han vil ha så mye ro som det er mulig i denne krevende tiden. Jeg forstår han godt, det har vært mye å forholde seg til nå. Vår aldrende konge er ikke alene om å ikke ønske skilsmisse i familien. Om han er av den gamle skolen er ikke interesssant. For øvrig er dette nonsens. Se og Hør er ikke pålitelig kilde. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars 24 minutes ago, Frigg said: Se og Hør er ikke pålitelig kilde. Se og Hør var de første som skrev om Marius. Og det stemte. Anonymkode: 266f6...f3d 0 Siter
Frigg Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Se og Hør var de første som skrev om Marius. Og det stemte. Anonymkode: 266f6...f3d Og da mener du de er pålitelige😂. Se og Hør er et søppelblad. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars 32 minutes ago, Frigg said: Og da mener du de er pålitelige😂. Se og Hør er et søppelblad. Det er de, men de har hatt rett i alt de har skrevet om lille Marius. Anonymkode: 266f6...f3d 0 Siter
Osten Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Frigg skrev (4 timer siden): Vår aldrende konge er ikke alene om å ikke ønske skilsmisse i familien. Om han er av den gamle skolen er ikke interesssant. For øvrig er dette nonsens. Se og Hør er ikke pålitelig kilde. Om Se og Hør er pålitelige eller ikke syns jeg er uinteressant. Men jeg mener det har mye å si at kongen er av den generasjonen han er i når det gjelder skilsmisse. Og jeg tror fremdeles han prøver å styre «skuta» så godt han kan. Ikke at det er lett etter Høibyenes ankomst i familien. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Synes ikke det virker som han styrer noe akkurat, virker mer som om han kryper sammen og gjemmer seg i en krok til uværet er dratt forbi. Hver eneste bidige gang det skjer noe. Anonymkode: 48a1a...8d0 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Dette har åpenbart vært svært ydmykende for Håkon. Det ville vært bemerkelsesverdig om skilsmisse ikke hadde vært et tema. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars morsan skrev (På 28.3.2026 den 10.35): Det kan godt hende de har diskuterte skilsmisse, ikke fordi forholdet var over, men som et middel for å forsøke å berge monarkiet. Det tviler jeg sterkt på. Håkon er ikke skrudd sammen slik. Jeg har mye større tro på han enn som så. Da tror jeg faktisk det er større sjanse for at han har vurdert å si fra seg tronen . Aldri i verden om Håkon forlater en alvorlig syk kone til fordel for monarkiet. Hva slags signaler hadde han da sendt til sin unge datter som skal overta tronen, om han forlot hennes dødssyke mor for å redde monarkiet ? Da hadde datteren sagt fra seg tronen. Er slikt monarkiet ønsker datteren helt sikkert ikke å arve. Hvis vi skal ha et Monarki som ikke skal få lov til å ta vare på flokken sin, så vil de heller ikke evne å gi " Alt for Norge ". 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Nicklusheletida skrev (10 minutter siden): Det tviler jeg sterkt på. Håkon er ikke skrudd sammen slik. Jeg har mye større tro på han enn som så. Da tror jeg faktisk det er større sjanse for at han har vurdert å si fra seg tronen . Aldri i verden om Håkon forlater en alvorlig syk kone til fordel for monarkiet. Hva slags signaler hadde han da sendt til sin unge datter som skal overta tronen, om han forlot hennes dødssyke mor for å redde monarkiet ? Da hadde datteren sagt fra seg tronen. Er slikt monarkiet ønsker datteren helt sikkert ikke å arve. Hvis vi skal ha et Monarki som ikke skal få lov til å ta vare på flokken sin, så vil de heller ikke evne å gi " Alt for Norge ". Du sitter heldigvis ikke på sannheten. Anonymkode: 014b7...e45 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du sitter heldigvis ikke på sannheten. Anonymkode: 014b7...e45 Ikke du heller. 0 Siter
Frigg Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Du sitter heldigvis ikke på sannheten. Anonymkode: 014b7...e45 Er det noen som sitter på sannheten? 0 Siter
Frigg Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Osten skrev (21 timer siden): Om Se og Hør er pålitelige eller ikke syns jeg er uinteressant. Men jeg mener det har mye å si at kongen er av den generasjonen han er i når det gjelder skilsmisse. Og jeg tror fremdeles han prøver å styre «skuta» så godt han kan. Ikke at det er lett etter Høibyenes ankomst i familien. Samfunnet endrer seg hele tiden. Hvem vet om kongeparet har ønsket å skille seg en eller annen gang. De har hatt sine kneiker som andre. Om Kongen er med eller i mot skilsmisse vet vi ingenting om. Han har opplevd skilsmisse hos sin datter. Min mor var omtrent jevngammel med Kongen. Hun taklet godt alle skilsmisser i familien, men de var følelsesmessig tunge for henne. 0 Siter
Frigg Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Synes ikke det virker som han styrer noe akkurat, virker mer som om han kryper sammen og gjemmer seg i en krok til uværet er dratt forbi. Hver eneste bidige gang det skjer noe. Anonymkode: 48a1a...8d0 Du kan da ikke forvente at en nittiåring står i stormene på samme måte som femtiåringer. 1 Siter
Osten Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Frigg skrev (1 time siden): Samfunnet endrer seg hele tiden. Hvem vet om kongeparet har ønsket å skille seg en eller annen gang. De har hatt sine kneiker som andre. Om Kongen er med eller i mot skilsmisse vet vi ingenting om. Han har opplevd skilsmisse hos sin datter. Min mor var omtrent jevngammel med Kongen. Hun taklet godt alle skilsmisser i familien, men de var følelsesmessig tunge for henne. Vel. Det er nok litt annerledes for kongen når det gjelder skilsmisse for tronfølgeren, tenker jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.