Gå til innhold

Er Smil med banansmak godt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest soIeiI

Ja, vi hadde ikke kranglet over twistbitene, med mindre du også har en forkjærlighet for den kokos-greia, samt den mer eller mindre firkanta tingen med nøtt inni :)

Den nøttesjokoladen kan du ha for deg sjæl! Karamellen er god men den nøtta er vanligvis så tør, atte!

Kokos er grei nok, litt tørr den også. Bounty er bedre..

Nam nam..

Den nøttesjokoladen kan du ha for deg sjæl! Karamellen er god men den nøtta er vanligvis så tør, atte!

Kokos er grei nok, litt tørr den også. Bounty er bedre..

Nam nam..

Tror jeg må skeie ut med å kjøpe meg noen sjokolader før jeg går løs på nattevakta i natt :)

Dette preiket gjorde meg sugen på digg!

Jeg spiser mer drittmat enn de fleste, tror jeg :)

*Nettopp dytta i seg to baguetter med henholdsvis ost og skinke, samt reker og masse majones*

Men jeg trodde ikke du spiste potetgull , sjokkis og sånt. Er jo litt forskjell på det og usunn mat .... synes jeg.

Er det spisedagen din i dag da???? *S*

Annonse

Men jeg trodde ikke du spiste potetgull , sjokkis og sånt. Er jo litt forskjell på det og usunn mat .... synes jeg.

Er det spisedagen din i dag da???? *S*

Jeg følger ikke det jeg selv skriver med mindre jeg føler formen er helt elendig og noe må skje. Det jeg følger er hvordan jeg til enhver tid føler meg.

For tiden synes jeg at det står bra til med cella, i hvert fall langt bedre enn det gjorde når jeg begynte igjen i slutten av februar, og da er det selvsagt bare å kline til.

Ser jeg nytt fett derimot, da tar jeg selvsagt til vett igjen.

Jeg tar kropp og sånn fullstendig med ro om dagen, og spiser det jeg føler for. Men jeg kan det. Mange av de jeg gir råd kan ikke det.

Smil med banansmak er sånn passe godt. Sånne derre banan twist dingser med mørk sjokolade var IKKE godt.

De forsvant heldigvis.

Center smaker mye bedre enn vanlig Smil. Grønn Center med mintfyll smakte enda bedre. Den forsvant dessverre.

Ja, da ble det en liten avsporing her, men var egentlig bare innom en tråd for å sjekke nicket mitt.

Jeg følger ikke det jeg selv skriver med mindre jeg føler formen er helt elendig og noe må skje. Det jeg følger er hvordan jeg til enhver tid føler meg.

For tiden synes jeg at det står bra til med cella, i hvert fall langt bedre enn det gjorde når jeg begynte igjen i slutten av februar, og da er det selvsagt bare å kline til.

Ser jeg nytt fett derimot, da tar jeg selvsagt til vett igjen.

Jeg tar kropp og sånn fullstendig med ro om dagen, og spiser det jeg føler for. Men jeg kan det. Mange av de jeg gir råd kan ikke det.

Jeg synes det er lettere å spise fornuftig hvis formen generelt er bra. Føler man seg kvapsete og utrent kan det være samma faen emd alt tenker jeg.

Godt å høre at du har litt normale tendenser !!

Synes du har god peiling på hva du skriver her ang. trening og ernæring - godt å ha noen slike her .

Jeg synes det er lettere å spise fornuftig hvis formen generelt er bra. Føler man seg kvapsete og utrent kan det være samma faen emd alt tenker jeg.

Godt å høre at du har litt normale tendenser !!

Synes du har god peiling på hva du skriver her ang. trening og ernæring - godt å ha noen slike her .

Jeg spiser alltid det jeg føler for, dog har jeg de siste tre mnd tatt meg i å drite i den daglige grandisen.

Min viktigste kostholdsregel for egen del er å spise ca hver tredje time, og generelt ok sunn mat.

Å kline til med 1 king size Snickers og 1 king size Raider i ny og ne har jeg ingen problemer med, ei heller en svær kebab, lunsj på McDonalds, osv.

Det eneste jeg bevisst passer meg litt for er potetgull. Men det er rett og slett fordi jeg synes det er så innihelvetes godt at jeg får et slags absurd avhengighetsproblem når jeg først begynner å spise det. Klarer rett og slett ikke å stoppe, og er jeg først i gang så er jeg igang, og da blir det potetskruer og all verdens potetsnacks helt til jeg blir lei, og det kan ta noen uker.

Det er ikke spesielt sunt :)

Jeg spiser alltid det jeg føler for, dog har jeg de siste tre mnd tatt meg i å drite i den daglige grandisen.

Min viktigste kostholdsregel for egen del er å spise ca hver tredje time, og generelt ok sunn mat.

Å kline til med 1 king size Snickers og 1 king size Raider i ny og ne har jeg ingen problemer med, ei heller en svær kebab, lunsj på McDonalds, osv.

Det eneste jeg bevisst passer meg litt for er potetgull. Men det er rett og slett fordi jeg synes det er så innihelvetes godt at jeg får et slags absurd avhengighetsproblem når jeg først begynner å spise det. Klarer rett og slett ikke å stoppe, og er jeg først i gang så er jeg igang, og da blir det potetskruer og all verdens potetsnacks helt til jeg blir lei, og det kan ta noen uker.

Det er ikke spesielt sunt :)

Du har vel ikke noe godt råd for å bli kvitt avhengighet av mandelterte med dajm da? :-)

Du har vel ikke noe godt råd for å bli kvitt avhengighet av mandelterte med dajm da? :-)

Jupp, jeg har et godt råd. Akkurat det samme rådet som jeg kliner til med i forhold til potetgull.

Ikke spis det! :)

Dessuten er det sånn at når man er godtesyk på en eller annen måte, så er det jo egentlig bare å gjøre seg selv mett ved å spise noe annen mat.

Da forsvinner også suget.

Jupp, jeg har et godt råd. Akkurat det samme rådet som jeg kliner til med i forhold til potetgull.

Ikke spis det! :)

Dessuten er det sånn at når man er godtesyk på en eller annen måte, så er det jo egentlig bare å gjøre seg selv mett ved å spise noe annen mat.

Da forsvinner også suget.

Egentlig vet jeg jo det. Jeg har latt ting skli ut i det siste, men det siste året har jeg spist jevnt og sunt og da var søtsuget borte.

*tar meg selv i nakken*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...